Upoznajte Ninu Stojadinović – osnivača Fitnes Kluba „Ninas“

Fitpass tim je imao priliku i čast da popriča sa Ninom Stojadinović – profesorom, magistrom nauka, Reebok ambasadorom, edukatorom i internacionalnim prezentom fitnesa, aerobika, pilatesa, joge i osnivačem mnogih fitnes organizacija među kojima je i Fitnes Klub „Ninas“ – koji možete besplatno posetiti sa vašom FitPass karticom!

Saznajte nešto više o rekreaciji i popularnim vidovima vežbanja, o fitnes instruktorima u Srbiji i “Ninas” fitnes programima  kojih ima na 9 lokacija u Beogradu od najbolje u Srbiji – Nine Stojadinović

Možda će vas reč profesionalca ubediti da, koliko već danas, počnete da radite na sebi i živite zdravijim i srećnijim životom.

Možete li nam reći nešto o sebi?

nina-lice
Ja sam Nina Stojadinović, strastveni obožavalac fizičke aktivnosti, prirode i rada na sebi, borac za zdraviji, srećniji i ispunjeniji život sa smislom…

Takođe sam i magistar nauka iz oblasti fitnesa i menadžmenta, profesor na Visokoj sportskoj i zdravstvenoj školi, osnivač Ninas tima, Fitnes akademije i Fitnes Festa, Reebok ambasador za Srbiju, međunarodni prezenter i edukator… Imam još neke funkcije, ali u poslednje vreme zaista verujem da nisu funkcije i titule te koje nas određuju, već dela.

Koliko dugo se bavite sportom? Kada ste odlučili da se profesionalno bavite jogom, fitnesom, pilatesom i aerobikom i šta vas je privuklo baš njima?

Aktivna sam od malih nogu i oprobala sam se u mnogim sportovima kao što su ritmička gimnastika, plivanje, ronjenje, skijanje, kik boks, sportski ples, slobodno penjanje… U nekima od njih sam se i takmičila i ostvarila zapažene rezultate.

Ljubav prema fizičkoj aktivnosti me je i navela da 1995. godine upišem Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja u Beogradu. Od studentskih dana radim kao instruktor nekoliko fitnes programa a 1999. godine sam otvorila i svoj Fitnes klub Ninas.

Ovim aktivnostima privukla me je kombinacija pokreta i muzike, energija koju proizvode, rad sa ljudima i mogućnost da učinim ljude zdravijima i srećnijima. Dalja usmerenja ka različitim modalitetima aerobika, pilatesa, joge i funkcionalnog treninga su došla iz lične radoznalosti, želje da fizičkoj aktivnosti pristupim što temeljnije i kreativnije i da treninge učinim zabavnijim i svestranijim za sve vežbače.

Možete li objasniti našim čitaocima koncept tih programa kako bi izabrali onaj koji njima najviše odgovara?

ninaaa22Odgovor na ovo pitanje bi mogao biti na nekoliko stranica.

Lično mislim da je za vežbače najvažnije da probaju što više programa jer svaki program ima svoje specifičnosti, prednosti, ali i nedostatke. Preporučujem ljudima da raznovrsno vežbaju jer na taj način imaju najbolji uticaj na svoje zdravlje, celokupnu motoriku i stanje svog tela, što ujedno sprečava monotoniju i čini vežbanje zabavnim.

Ukupno gledano, body & mind programi (pilates, yoga, stretching…) su nižeg intenziteta i vrlo su značajni za prevenciju od povreda, dobro držanje, zdravu kičmu, pravilno disanje, mobilnost zglobova, snagu kora i ukupno osvešćivanje tela i kontrolu pokreta, kao i za duhovni razvoj, kontrolu stresa i povezivanje sa sobom. Zato body & mind programe preporučujem kao osnovni program ali i kao dodatnu aktivnost za sve aktivne ljude.

Aerobni programi (dance, step, kick, hi/lo, zumba…) su nešto višeg intenziteta uz življu muziku i sjajni su za mršavljenje, preventivu kardio-vaskularnih i mnogih drugih bolesti, razvoj kondicije i koordinacije ali i za zabavu!

Moderni funkcionalni treninzi, obično vrlo visokog intenziteta, imaju najbrže rezultate posebno u sferi snage i kondicije i vrlo su sveobuhvatni, samim tim i vrlo traženi, ali pre njih preporučujem pripremu tela uz pomoć programa nižeg intenziteta i zahtevnosti kako ne bi došlo do povreda.

Zbog toga mi u „Ninas„-u imamo sve programe na raspolaganju da bi svaki vežbač mogao da krene od lakšeg ka težem, sve isproba i pronađe adekvatnu kombinaciju programa za sebe.

Osnivač ste Ninas fitnes tima, imate veliki broj fitnes programa, drzite treninge na 9 lokacija, kako vam to uspeva i zašto vežbači biraju baš vaš klub?

Već 17 godina „Ninas fitnes“ tim se bavi menadžmentom grupnih fitnes programa i stalnom edukacijom fitnes trenera. Jednom nedeljno se organizuju sastanci i radionice svih instruktora „Ninas“ tima i tu se rade stalna usavršavanja.

Posećujemo i nastupamo na velikom broju konvencija, seminara i manifestacija. Mnogi fitnes programi dolaze i prolaze, a mi ih sve uvrštavamo u rad, zadržavamo najbolje od svakog i time održavamo motivaciju ljudi da i dalje vežbaju sa nama sve ove godine.

ninas34

Kao tim instruktora koji mnogo radi na unapređivanju znanja pravimo i svoje potpuno originalne i kreativne programe i imamo preko 30 različitih programa i rekvizita koji se smenjuju na nedeljnom i mesečnom nivou po lokacijama.

Novi vežbači se često opredeljuju za programe koji su u trendu ali kada dođu kod nas otkriju i sve ostale kvalitetne i zanimljive programe. A kako nam sve to uspeva? Uz veliki trud, rad, zainteresovanost, disciplinu i pozitivnu energiju, iako nije uvek lako.

Zašto su fizička aktivnost i treninzi bitni?nina455

Naučno je dokazano da redovna, adekvatno programirana i dozirana fizička aktivnost služi kao prevencija od mnogih bolesti kao i lek kod onih kod kojih su se obolenja već javila. Bolesti kardiovaskularnog sistema (visok krvni pritisak, koronarne bolesti, infarkt…), gojaznost, osteoporoza, osteoartritis, deformiteti, dijabetes tipa II, depresija i anksioznost, rak debelog creva i slično su zapravo bolesti nekretanja.

Svetska zdravstvena organizacija (WHO) je zaključila da su ljudi koji vežbaju drastično zdraviji i da generalno funkcionišu, izgledaju i osećaju se mnogo bolje kada vode aktivan život.

Naravno osim zdravstvenih postoje i mnogi drugi efekti kao što su zabava, druženje, više pozitivne energije, estetski ali i finansijski efekti, jer su troškovi za vežbanje mnogo mnogo manji od troškova za lečenje bolesti koje prouzrokuje nekretanje.

Koliko je ishrana bitna i koji režim ishrane Vi preporučujete?

Ishrana je takođe izuzetno značajna i tu sarađujemo sa nutricionistima i sportskim lekarima u programima mršavljenja i drugim specifičnim programima ishrane.

Preporučujemo naravno umerenost, ali ne preterano odricanje od svega jer značajno je reći, što je takođe dokazano, da su čak i gojazne osobe koje vežbaju zdravije od mršavih osoba koje ne vežbaju.

Tako da svakako je bolje da budete aktivni, energični, slobodniji i srećni nego neaktivni, sputani, bolesni i depresivni. Kretanje, umerenost u ishrani i unutrašnje zadovoljstvo su najbolja preventiva i lek.

Sta miliste o FitPass sitemu?

FitPass sistem je odličan način da ljudi vežbaju raznovrsno kao i sjajan način da se dopre do većeg broja ljudi koji će započeti aktivan život.

Svi mi koji smo usmereni na stvaranje dobrih treninga, dobrih programa, edukaciju instruktora nismo u mogućnosti da se dovoljno bavimo promocijom značaja fizičke aktivnosti.

Mislim da ako FitPass dobro uradi taj deo, da ćemo kao društvo uznapredovati u kulturi življenja i ukupnom javnom zdravlju.

Šta možete poručiti svakome ko želi da zadovoljstvo pronađe u sportu?

Da ne čekaju ponedeljak i idealne uslove, nego da krenu već danas. Kada nešto želimo nađemo načina, a kada ne želimo nađemo opravdanje. Nadam se da svi želimo da budemo srećni i zdravi.

Ne zaboravite, uz pomoć FitPass kartice možete trenitari u Fitnes klubu Ninnas u svih 9 lokacija, u kojima vam Nina može pomoći pri ostvarenju svojih fitness ciljeva.

Fitnes klub Ninas – Palmira Toljatija 9, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix aerobic, mix pilates, basic pilates, cardio pilates, funkcionalni aerobic, step aerobic

Fitnes klub Ninas – TKD FENIKS, Dvoržakova 16b, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix pilates, mix aerobic, funkcionalni, fitness yoga, kružni trening

Fitnes klub Ninas – FITNES CENTAR MAXIMUS, Stevana Brakusa 4, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix aerobic, mix pilates, pilates workout, fitness yoga, mršavljenje

Fitnes klub Ninas – INOS, Jablanička 3i, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix pilates, cardio pilates, yoga aerobic, funkcionalni aerobic

Fitnes klub Ninas – TERETANA DREAM GYM, Mladena Mitrića 14, Beograd
Dostupni grupni treninzimix pilates, mix aerobic, yoga stretch, kružni trening

Fitnes klub Ninas – Metohijska 25, Vračar, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix aerobic, mix pilates, zumba, funkcionalni, fitness yoga, step aerobic, mršavljenje, kružni trening

Fitnes klub Ninas – FAN, Vojvode Stepe 75, Voždovac, Beograd
Dostupni grupni treninzimix pilates, mix aerobic, zumba, relax yoga, TAG, step aerobic, basic pilates, fitness yoga, stretching, cardio pilates

Fitnes klub Ninas – STEP UP, Bulevar Zorana Đinđića 77, Novi Beograd, Beograd
Dostupni grupni treninzi: zumba, pilates & yoga

Fitnes klub Ninas – CITY FITNESS CLUB, 27. Marta 35, Beograd
Dostupni grupni treninzi: mix aerobic, mix pilates, zumba, yoga/pilates, funkcionalni

Detaljan spisak treninga možete naći na ovom linku.

ninas

Vidimo se u sali!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *