Proteini

Proteini: Kako povećati mišićnu masu

Corner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editor

Ukoliko želite da povećavate težinu, a pre svega mišićnu masu postoji samo jedan način – vaš dnevni unos kalorija mora biti veći od potrošenih kalorija. 

Uzmite u obzir i vaš bazalni metabolizam koji je promenljiv, kao i fizičku aktivnost i već postojeći unos kalorija u toku dana.

Neophodan je dovoljan dnevni unos kalorija

Da bismo uspeli da izgradimo mišiće i povećamo mišićnu masu neophodna nam je hrana.
Pominjajući hranu, misli se na dnevni unos kalorija koji, ne samo da mora biti veći od potrošenih kalorija u toku dana, već bi trebalo da bude unet u pravilnom odnosu.

Postarajte se da odnos proteina, ugljenih hidrata i masti u kalorijskim vrednostima bude 40:30:30.
Na taj način ćete obezbediti dovoljno svih makronutrijenata za pravilan razvoj i mišićni rast.

Primer: Ukoliko je vaša dnevna potreba oko 3000kcal trebalo bi da unosite 1200kcal iz proteina, 900kcal iz ugljenih hidrata i 900kcal iz masti.

Unesite zdrave kalorije na zdrav način

Pravilnim unosom kalorija sprečićete da povećanje težine bude samo povećanje masti, već siguran put u povećanju mišićne mase.

Ukoliko u vašoj ishrani nema dovoljno ugljenih hidrata, masti ili proteina, najbolji način da ih nadoknadite je suplementacija.

Proteini: Osnovni gradivni elementi mišića sastavljeni od aminokiselina

Aminokiseline koje se same stvaraju u organizmu i ne moraju se unositi putem ishrane nazivaju se neesencijalnim aminokiselinama. Međutim, postoje i aminokiseline koje su nam potrebne, a naš organizam nije u stanju da ih stvori i one se nazivaju esencijalne aminokiseline. 
Nedostatak proteina ćete najbolje nadoknaditi nekim proteinskim prahom koji ima sadržaj proteina preko 70%. U zavisnosti od namene izaberite vrstu proteina koja najblje odgovara vašem načinu korišćenja.

Ugljeni hidrati: Primarni izvor energije za sve funkcije koje obavlja naš organizam

Corner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editorOrganizam koristi ugljene hidrate kao gorivo za ćelije i uz njihovu pomoć obezbeđuje najviše energije koja nam je potrebna za svakodnevne i fizičke aktivnosti. Prilikom unosa ugljenih hidrata bitno je obratiti pažnju da većinom budu ugljeni hidrati sa niskim glikemijeskim indeksom.
Ugljene hidrate najlakše je nadoknaditi preko gainera ili karbo napitaka čiji sastav preko 80% čine ugljeni hidrati. Birajte proizvode koji sadrže više složenih ugljenih hidrata. Pretežno bi to trebali biti maltodekstrin, izomaltoza, waxy maze i slično.

Masti: Čuvaju zdravlje 

Masti su podjednako bitne kao proteini i ugljeni hidrati. Njih nije toliko teško uneti ishranom jer su kalorijski dosta jače od proteina i ugljenih hidrata.
Ukoliko vam nedostaju najbolje je da to budu MCT masti iz kokosovog ulja ili druge masti koje su srednje dužine lanca. Ubacite omega i cla masti koje će na više načina raditi za vas.

Popust za FitPass korisnike

FitPass je započeo saradnju sa Proteini.Si kako bi svojim korisnicima upotpunio ponudu i olakšao im put ka ostvarenju njihovih fitnes ciljeva.

Uz vašu FitPass karticu ostvarujete 5% popusta prilikom kupovine suplement proizvoda iz ponude Proteini.Si sport nutrition centra.

1

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.