Pole Dance : 6 razloga zašto bi trebalo da se prijavite

pole dancePole Dance – nekada tabu tema, a danas svetski poznati sport.
Pole dance predstavlja jedinstveni spoj atletike koji zahteva fleksibilnost, koordinaciju, vitalnost i snagu i kao takav klasifikovan je kao aerobni i anaerobni vid vežbanja. Zbog svoje sveobuhvatnosti, ali i spefičnosti, postao je popularan među aktivnom mlađom i starijom populacijom koja želi da se isproba u nečemu nesvakidašnjem.

“Pole Dancing” se nekada smatrao specijalnim talentom žena koje su živele od zavođenja muškaraca. Primenjivale su ga samo striptizete, uglavnom u noćnim klubovima. Srećom, ta vremena su odavno prošla. Pole dance se više ne vezuje za striptiz, već za zabavni način rekreacije uz koji možete da ojačate celo telo. 

Pole Dance ili ples oko šipke, danas se smatra jednim od sveobuhvatnih fitnes treninga. Dokazano je da jača i zateže telo, poboljšava kardiovaskularni sistem, pomaže prilikom mršavljenja i uspešno pospešuje raspoloženje, kao i samopouzdanje.
Tipičan pole dance čas počinje sa istezanjem i plesnim koracima, preko treninga snage poput čučnjeva, sklekova, trbušnjaka i na kraju prelazi na koreografije i akrobacije koje se izvode na šipci.

Jedno od verovanja za nastanak pole dance-a vezuje se za 12. vek i indijsku veštinu Malakamb (Mallakhamb), što u prevodu znači „gimnastika na šipci“. 

Malakamb je bila disciplina namenjena muškarcima, koji bi na gvozdenoj šipci zvanoj stamba (stambha) vežbali izdržljivost i jačali snagu.Potezi i akrobacije koje su izdvodili bili su identični potezima današnjeg pole dance-a.

1. Pole Dance jača mišiće celog tela (pogotovo gornjeg dela)

Sa sportske strane gledišta, svaka aktivnost koja aktivira mišiće celog tela je toplo preporučena.

Aktivnosti poput trčanja, skakanja i vožnje bicikla uglavnom razvijaju mišiće donje polovine tela. Pole Dance, međutim, zahteva potpunu fizičku energiju i snagu – od glave do pete.
Iako ne sagoreva previše kalorija tokom treninga, jačanjem svakog mišića u telu možete očekivati i bolje rezultate na duže staze.

ples oko sipke

2. Pole dance je dinamičan i uvek se menja

Jedan od najčešćih prigovora većini sportova jeste njihova monotonija koja se javlja nakon izvesnog vremena.

Sa Pole Dancom je svake nedelje neki novi trik, novi potez, nova veština koja može da se nauči.
Dinamičan je i uvek se menja.
Uvek možete učiti nešto novo, a najbolja stvar vezana za njega je – što više znate, više ćete želeti da naučite.

Novi trikovi će vas dodatno inspirisati da trenirate još više i budete još bolji. Stalna raznovrsnost čini treninge zabavnim.

3. Pole dance vas uči strpljenju

Niko se nije rodio naučen i niko u početku nije bio dobar u ovoj veštini.
Budite istrajni, posvetite mu vreme i strpljenje će se na kraju isplatiti.

Svaki novi pokret ćete morati da vežbate iznova i iznova, da bi on na kraju izgledao dobro i zadivljujuće.
Neće biti čudno ukoliko se u nekim trenucima osetite besno, iscrpljeno, „zaglavljeno“ na tom jednom pokretu… Ali konstantno ponavljanje i vežbanje izgradiće vaše strpljenje koje će vam biti potrebno kako u pole dance-u, tako i u svakodnevnom životu.
Prvi put kada budete odradili trik na pravi način, osetićete se neverovatno zadovoljno i ispunjeno i shvatićete da niste uzalud trošili vreme i energiju.

4. Pole Dance je dobar za zdravlje

Kao i svaki aerobni ili anaerobni trening, i pool dance je dobar za kardiovaskularni sistem i celokupno zdravlje. Vežbajući i jačajući mišiće pospešićete cirkulaciju, smanjiti rizik od mnogobrojnih bolesti i poboljšati svoje raspoloženje.

Posebno se preporučuje osobama koje vode sedentarni način života i nisu dovoljno aktivne. 

5. Pole Dance poboljšava fleksibilnost

Ljudi često zaboravljaju na važnost fleksibilnosti i gipkosti.

Pole Dance preporučuje se svim neaktivnim osobama, pogotovo ljudima koji se bave kancelarijskim poslom.
Razvijanjem fleksibilnosti rešićete se bolova u leđima, vratu i mišićima. 

Nije neophodno da budete profesionalac u pool dance-u kako bi razvili fleksibilnost.
Svakim časom doprinosite svom zdravlju, pa makar on bio i početnički.

POLE DANCE I MUŠKARCI

Viđenje pole danca kao striptiza se vezuje za mišljenje da je ono namenjeno samo ženama.
Pole dance nije striptiz, kao što nije namenjen samo ženskom polu.

Pole dance je sport i kao takav sadrži kategorije koje ne uključuje ples, već samo akrobacije na šipci.
Treninzi su jednako efektivni na muškarce, kao i na žene jer otpor i težina koji se koriste prilikom vežbanja jesu sopstvena tela. Pokreti koje muškarci izvode identični su onima koji se rade u street workout-u.

6. Pole Dance podiže samopouzdanje

Svako ko je imao iskustva sa pole dance-om, prvo što je mogao da primeti je kako ono utiče na samopouzdanje.

Nakon nekog vremena treniranja počećete sa lakoćom da izvodite trikove za koje ste mislile da nikada nećete uspeti. Takođe, telo će se sve više transformisati i poprimiti oblik koji ste oduvek želeli, što će znatno uticati na vaše samopouzdanje. Fleksibilnost i ženstveni pokreti ispraviće vaše držanje, a dinamičnost treninga vaše raspoloženje.

Pole Dance slavi ženstvenost, slobodu i pokrete, i svakoga dana imaćete sve više sigurnosti u sebe i samopouzdanja.

Trenirajte Pole Dance uz FitPass karticu
Trenirajte Pole Dance uz FitPass karticu

Pole dance i FitPass

Uz vašu FitPass karticu imate mogućnost da se, uz specijalne pogodnosti, isprobate u Pole Dance-u.
Saznajte zašto je ovaj sport postao toliko popularan i na koji način najbolje možete da istaknete svoju ženstvenost, od sada na dve lokacije u Beogradu:

Polee Dance Akademija 

Delight Polee Dance 

Vidimo se na treningu!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.