Jutarnji Trening

Jutarnji Trening za Uspešan Dan

Iako jutra uvek provodimo u obavezama i žurbi na posao, jutarnji trening će drastično uticati na zdravstveno stanje, produktivnost i raspoloženje tokom čitavog dana. Pokušajte i vi – ustanite ranije i osigurajte sebi još jedan uspešan dan. 


Ovo sigurno nije prvi put da čitate o jutarnjem vežbanju i njegovim prednostima, ali vam se uvek činilo da nemate puno vremena ili energije kada ustanete. Međutim, vežbanjem od makar 10 minuta ćete uspešno podići nivo energije, obezbediti dobro raspoloženje i poboljšati koncetraciju kako bi tokom dana bili produktivniji i efikasniji. Vredi pokušati, zar ne?

Pročitajte kako jutarnji trening utiče na zdravstveno stanje i raspoloženje i preporučen raspored vežbi koje će podići produktivnost na viši nivo.

Jutarnji trening

Zaboravite na umorna i mrzovoljna jutra. Od sada ćete svoja jutra započinjati srećni i puni energije! Kako?

Istraživanja su pokazala da se vežbanjem oslobađa prirodni hormon sreće – serotonin. Čak i desetominutnim vežbanjem osiguraćete oslobađanje endofrina i serotonina koji će vas razbuditi na pravi način i osigurati da dan započetnete vedri i raspoloženi.

Ne odlažite alarm i ne započinjite svoj dan nervozni. Stvorite novu zdravu naviku koja će unaprediti kvalitet vašeg života.

Po jutru se dan poznaje.

Razgibavanje (Joga)

Pre svakog treninga obavezno je zagrevanjea u ovom slučaju lagano razgibavanje. Razgibavanje ujutru je neophodno jer će ono podstaći cirkulaciju, razbuditi usnulo telo i dati nam potrebnu energiju. Sve i da prekinete trening nakon desetominutnog istezanja, vaš dan će biti bolji i vaše telo će vam biti zahvalno. Ipak, za potpuni efekat vežbanja završite svoj trening do kraja.

Jutarnji Trening

Joga predstavlja najbolji način jutarnjeg razgibavanja. Osim što će ostvariti potpuni efekat razgibavanja i buđenja, joga će ojačati telo, poboljšati fizičku stabilnost, izdržljivost i pozitivno uticati na kardiovaskularni sistem. Joga rasterećuje um i popravlja raspoloženje.

Pročitajte još: Pozdrav Suncu – jutarnje razgibavanje uz jogu

Efektivno Vežbanje

Desetominutni trening sastoji se od deset vežbi koje uključuju mišiće celog tela. Svaka vežba se radi po jedan minut, pa se trudite da uradite što više ponavljanja u okviru vremenskog roka. Na taj način ćete iznova terati sebe da radite više i napredujete bolje.

Ovaj vid vežbanja preporučljiv je ljudima koji nemaju puno vremena. U samo 10 minuta uspeće da aktiviraju sve mišićne grupe i naprave promenu u svom telu. Međutim, za najbolji efekat vežbanja preporučuju se tri ponavljanja desetominutnog treninga sa pauzama od 1 do 2 minuta između. Na taj način ćete imati kompletni trening, a samim tim olakšati sebi vođenje zdravog života i redovne fizičke aktivnosti.

Jutarnji Trening

Savet: Neke od vežbi koje možete raditi su: čučnjevi (sa skokom), sklekovi, iskorak (sa brzim menjanjem nogu), izdržaj, „jumping jack„… Lepota ovih vežbi je u tome što, kada se rade povezano, daju brz, jednostavan i efektivan trening za koji nije potrebna nikakva oprema, a jačaju i zatežu mišiće čitavog tela.

Pogledajte primer efektivnog desetominutnog vežbanja

Istezanje

Vežbe istezanja čine svi pokreti kojima se mišići razvlače preko njihove normalne fiziološke dužine koju imaju u stanju mirovanja. Svakodnevno istezanje od po nekoliko minuta pozitivno utiče na psiho-fizičko stanje organizma: povećava se fleksibilnost, mobilnost zglobova, poboljšava cirkulacija, redukuje stres i smanjuje mogućnost od nastanka povreda.

Jutarnji Trening

Savet: Pokrete izvodite polako, kontinuirano, bez naglih trzaja. Zadržite položaj u kojem osećate blagu napetost, a ostatak tela opustite. Ostanite u tom položaju 10-30 sekundi, potom se polako vratite u prvobitni položaj.

Pazite na disanje (neka bude lagano i ritmično) i nikako nemojte preterivati – poenta istezanja nije u bolu, već u fleksibilnosti.

Pogledajte primer idealnog petominutnog istezanja

Jutarnji Trening za Uspešan Dan! Jutarnji Trening

Jutarnje vežbanje može delovati kao obaveza koja će vas činiti umornijim jer morate da ustanete ranije. Međutim, ono će učiniti potpuno suprotno – jutarnji trening će vam dati dodatnu energiju, popraviti raspoloženje i učini vaš dan uspešnijim.

Lakše ćete se nositi sa stresnim situacijama koje nam život svakodnevno pruža.

Takođe, jutarnji trening drastično unapređuje kvalitet života pogotovo ako vam ono postane rutina. Brže ćete se buditi, bićete bolje raspoloženi i pozitivno će uticati na stanje uma i tela.

Isprobajte i vi, pružite mu priliku nekoliko dana dok se vaše telo privikne na fizičku aktivnost odmah po buđenju i sigurno će vam biti zahvalno.

Ukoliko već praktikujete jutarnji trening podelite sa nama vaše utiske i predloge za još neki vid jutarnjeg treninga!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *