Konzumacijom ovih napitaka, skidanje viška kilograma je zagarantovano!

Već je dovoljno prepoznatljiva ona fraza da se mišići najviše grade u kuhinji, a u manjem procentu u teretani. Da li ono što pijete utiče na sposobnost vašeg organizma da izgubi težinu? Tekuće kalorije kao takve igraju veliku ulogu u našem zdravlju, a količina koju konzumirate u velikoj meri utiče na tempo ovog procesa. Napitke za razliku od hrane je umnogo lakše konzumirati. Gazirani sokovi, kao što svi znamo, su tečni šećer, jer vrlo brzo zadovoljavaju glad. Tu, između ostalog, spadaju i energetska, sportska i alkoholna pića, ledeni i zaslađeni čajevi, pa čak i sveže, presovani organski sokovi. Većina njih sadrži mnogo šećera, a malo vlakana. Kao i za sve, za ovaj segment zdravog života su neophodni disciplina i strpljenje!

Pre same kupovine određenog pića, uvek pročitajte na etiketi šta ima u svom sastavu i izaberite ono koje sadrži malo ili nimalo šećera i kalorija.

 

U nastavku teksta pročitajte koji su to super napici za zdravo i relativno brzo mršavljenje:

 

#1 Voda

 

Svi znamo neprocenjivu važnost vode. Pogotovo ako je pijemo pre jela. Preporuka je da pre samog obroka popijemo dve čaše vode, jer na taj način zasitićemo se u tolikoj meri da će manje porcije hrane biti unesene u naš organizam. Bez obzira na ovu činjenicu, do 10 čaša vode na dnevnom nivou je obavezno!

 

 

#2 Zeleni čaj

 

Redovna konzumacija zelenog čaja nosi sa sobom velike benefite. Ne samo što ubrzava metabolizam, već igra ključnu ulogu u održavanju težine i suzbijanju gladi. Prepun je antioksidanata i flavonoida koji su dobri za celokupno zdravstveno stanje. Najbolje je da ga pijete bez ikakvih šećera i sličnih supstituta.

 

 

#3 Kafa

 

Naučno je dokazano da jutarnja konzumacija kafe (naravno ne na prazan stomak) utiče na hormone koji pomažu u poboljšanju regulacije šećera u krvi, pogotovo što je održavanje stabilnog nivoa šećera u krvi od suštinskog značaja za kondiciju, regulisanje hormona i načina na koji će telo da skladišti i sagoreva masnoće. Ovo se naravno odnosi na čistu, tursku kafu, bez šećera i mlečnih proizvoda. Potvrđeno je i da konzumacija ovog crnog napitka pre samog treninga, doprinosi boljim rezultatima i održavanju kondicije.

 

 

#4 Kombuča

 

Da li ste nekada čuli za ovaj napitak? Popularno ga zovu i napitkom besmrtnosti, jer ima nemerljiva lekovita svojstva. Naime, ovo je penušavi čaj koji se dobija fermentacijom kvasca, odnosno od takozvane biljke kombuča u kombinaciji sa određenim čajem. Sama biljka sadrži probiotike, vitamine (grupa vitamia B i C), aminokiseline, minerale, enzime i ostale zdrave sastojke. Jača imunološki sistem, ubrzava potrošnju kalorija, usporava umor i podiže energiju u svakom smislu! Ova mešavina je dostupna u skoro svakoj bolje opremljenoj prodavnici zdrave hrane, a preporučuje se njegova konzumacija 3x dnevno do 1dcl.

 

#5 Kurkuma (turmerik)

 

Već je i ranije spomenuto: spavanje je neophodno za opšte stanje vašeg zdravlja. Štaviše, konzumacija toplog mleka sa kurkumom pre spavanja doprinosi lepšem snu. Mozak tokom spavanja koristi kalcijum iz mleka koji je neophodan za jačanje kostiju i celog koštanog sistema. Kurkuma sadrži i komponentu zvanu kurkumin, koji smanjuje obim masnih ćelija čime se ograničava akumulacija masti. On takođe stimuliše antioksidantne efekte, smanjuje zapaljenja i pomaže u ublažavanju anksioznosti. Za početak, postepeno uključujte ovaj začin u vašu večernju rutinu i ubrzo ćete uočiti benefite ovog super zdravog sastojka.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *