Zdrave navike koje možete uvesti kod svojih zaposlenih

Kada se u obzir uzme činjenica koliko sati provedemo na radnom mestu, logična posledica jeste prevelika briga o poslu, a manja pažnja je usmerena na zdravstveno stanje. Kako biste to promenili, sa svojim kolegama ili zaposlenima (ukoliko ste u ulozi poslodavca) uvek možete napraviti raznolike izazove po pitanju zdravlja. Svrha ovakvih stimulativnih igrica jeste da jedni drugima pomognete u smislu motivacije i discipline. Pogotovo ako iza ovakvih izazova stoji neka određena nagrada. Nebitno da li je materijalne ili nematerijalne prirode. Uživanje u ovakvom procesu dovešće do željenih rezultata, a shvatićete da je ovakva kolegijalnost zanimljiva i podsticajna.

 

U nastavku teksta, pročitajte preporuku zdravih navika koje možete ustaliti sa vašim kolegama:

 

#1 Nosite zdrave obroke od kuće na određen vremenski period

 

Na ovaj način motivisaćete sebe i druge da ovu zdravu rutinu uspešno ubacite u vaš prenatrpani raspored. Dajte sebi mesec dana ovakvog izazova: za svaki radni dan u nedelji napravite drugačiji jelovnik, shodno onome što volite da jedete (a što je u granicama zdravog) i naterajte sebe da veče pred ili rano ujutru pripremite šta ćete nositi. Jedan dan rižoto, drugi dan salata, treći dan mesna poslastica… Mogućnosti su beskrajne.

 

 

#2 Pijte od 8 do 10 čaša vode dnevno

 

Hidracija je nešto što se podrazumeva u vašoj dnevnoj rutini, na poslu i van njega. Ukoliko nemate naviku za unošenjem vode u organizam, iskoristite jedan trik: uvek na vašem adnom stolu držite flašu sa vodom i konzumirajte je često, čak iako niste žedni. Na taj način, postepeno ćete ovaj izazov ispuniti u nekom vremenskom roku.

 

#3 Iskoristite vreme za pauzu u šetnji

 

Šetnja ima velike benefite po vaše zdravlje. Osim što vas pokreće, smanjuje stopu smrtnosti i olakšava anksiozne misli, šetnja kao takva doprinosi vašoj kreativnosti i smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, visokog holesterola i krvnog pritiska. Dokazano je da na dnevnom nivou dovoljno 30 minuta šetnje. Iskoristite pauzu da prošetate ili ipak to uradite nakon završetka posla, umesto autobusa, aktivirajte noge.

 

#4 Prijavite se za lokalnu trku

 

Čim lepo vreme zakuca na naša vrata, sunce postaje naš omiljen momenat. Svi ljubitelji outdoor aktivnosti, pogotovo trčanja shvataju značaj te discipline. Zajedno sa vašim kolegama prijavite se na lokalnu trku ili bilo koju koja ima ne samo nagradni, već i humanitarni karakter. Spojićete lepo i korisno.

 

 

#5 Jedite do 5 porcija voća i povrća na dnevnom nivou

 

Voće i povrće je must u vašoj ishrani. Da li će se to odnositi na kombinaciju određene grupe voća ili povrća ili ćete danas jesti većinski voće, to je na vama. Samo ostanite discipliovani po pitanju ishrane.

 

 

#6 Prestanite sa konzumacijom sokova, bez obzira da li ste na radnom mestu ili ne

 

Šećer u svom, izvornom obliku (takođe i u organizovanom) se nalazi u brojnim tečnostima, između ostalog i voćnim sokovima, koji zapravo sadrže mali procenat voća, a veliki procenat zaslađivača i ostalih aditiva. Naterajte sebe da postepeno ili odmah izbacite sokove, vaš organizam će vam biti zahvalan.

 

 

#7 Redovno pratite vaše zdrave aktivnosti uz pomoć raspoloživih aktivacija

 

Danas, papir i olovku možete uveliko zameniti pametnim telefonima, a fitnes aplikacije su na ovaj način pristupačne i jednostavne za korišćenje. Samo odaberite omiljenu, zacrtajte cilj i pratite progres.

 

 

 

Budite firma za primer!

 

Podstaknite svoje kolege da se bave sportom, omogućite im odlaske na sportska dešavanja ili im obezbedite FitPass kartice i tako ih uključite u jedinstven koncept treniranja koji odlično funkcioniše na teritoriji Srbije i Bosne i Hercegovine. U FitPass sistemu možete da birate između 650 sportskih objekata, 60 disciplina (teretane, ples, joga, bazeni, tenis, pilates, grupni treninzi, spa, biciklizam, kuglanje…) u preko 25 gradova. Možete formirati nekoliko timova i tako učestovati u takmičenju u kuglanju, bilijaru ili sve popularnijoj disciplini – pejntbolu (eng. paintball). Kada svako zajedničko okupljanje počnete da doživljavate kao deo svoje radne rutine, shvatićete koliko rekreacija uvek pozitivno utiče na bilo koji radni učinak.

Ukoliko niste, a želite da budete deo velike porodice zadovoljnih korisnika, sve neophodne informacije možete pronaći na sajtu, i to u delu za poslovne korisnike. Takođe, za bilo kakvo pitanje ili nedoumicu, obratite se korisničkoj podršci na kontakt@fitpass.rs koja će vam odgovoriti u najkraćem roku.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *