Leto je blizu: Ovih 5 namirnica ubrzavaju gubljenje viška kilograma

Bez obzira da li ćete se ovog leta nalaziti na plaži pored mora, sunčati se tik do bazena ili prosto pokušati da se osećate i izgledate što bolje, preskakanje svežeg voća i povrća u vašoj ishrani nije najbolje rešenje. Akcenat je na rečima osećati se dobro u svojoj koži. Sa suncem dolazi i hrana koja je prepuna antioksidanata, hranljivih sastojaka i vode neophodna za hidraciju tokom dugih letnjih dana.

Iako konzumiranje određenih namirnica ne može automatski da dovede do gubitka viška kilograma, zamena visokokaloričnih namirnica sa niskokaloričnom hranom može vas prebaciti na momenat sagorevanja više kalorija nego što konzumirate. Najbolji način jeste da u svoje obroke uključite hranu koja je bogata hranljivim sastojcima (a ima mali broj kalorija). Ukoliko ste vlasnik/ca personalizovane FitPass kartice, sigurno ćete odabrati neke od najboljih restorana zdrave ishrane u sklopu našeg FitPass Kluba.

Uvrstite ovih pet namirnica u vašu ishranu tokom predstojećeg leta:

 

#1 Bobice (bogato vlaknima)

 

Koju god vrstu preferirate – borovnice, kupine, maline ili jagode – ovo letnje voće je prepuno hranljivih sastojaka i sadrži manje kalorija od drugog voća, poput banana ili manga. Bobice su takođe bogate vlaknima (jedna šolja sadrži 8 grama vlakana, što je skoro trećina preporučenog unosa za žene i 20% od onoga što je muškarcima potrebno na dnevnom nivou), a ta količina vam pomaže da se osećate sito i smanjuje iskušenje za užinom između obroka. Jagode su, na primer, bogate antioksidantima i vitaminima, pa ih jedite što više možete, odnosno dok traje sezona.

 

#2 Lubenica (bogata antioksidansima)

 

Jedno od omiljenih osvežavajućih povrća (da, povrća) tokom dugih, vrelih letnjih dana. Sadrži čak 92% vode, ne otežava stomak i čini vas sitim. Uprkos niskom procentu kalorija, bogata je antioksidansima kao što su likopen i vitamin C, koji vas istovremeno čine zdravim i hidriraju vaš organizam. Poslastica koja je nezamenljiva na letnjoj trpezi.

 

 

#3 Grašak (visok nivo proteina i gvođža)

 

Da, dobro ste pročitali. Grašak sadrži najviše proteina i gvožđa od bilo kojeg drugog povrća i predstavlja odličnu zamenu za meso koje je bogato kalorijama i zasićenim mastima. Grašak možete konzumirati u raznim oblicima, bilo da je kroz kuvana jela, kao čorbu, pire ili pak u dresinzima.

 

 

#4 Ananas (bogat vitaminom C i kalijumom)

 

Iako je bogat vitaminom C i kalijumom, ananas ipak sadrži visok nivo šećera pa ga konzumirajte umereno. Stabljika ovog sočnog letnjeg voća sadrži takozvani bromelain, lekovit enzim koji poseduje sposobnost da vari proteine i razgrađuje belančevine. Osim toga, ananas je koristan i kao odličan dodatak svim vašim jelima.

 

 

#5 Paprike (malo kalorija i puno mikronutrijenata)

 

Ovo letnje povrće u šarenim bojama je niskokalorično i hranljivo, pogotovo zbog činjenice da sadrži veliki procenat proteina, vlakana i malo šećera. Paprike možete konzumirati u raznim oblicima, a njihova prednost je u tome što ih možete dodavati svim obrocima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *