Fitnes pravila: Vežbajte prema tipu telesne građe!

Devojke, ne postoje izgovori za izbegavanje fizičke aktivnosti! Ukoliko želite da do savršene figure stignete bez imalo znoja, u tom slučaju će vas poslužiti ili sreća ili odlična genetika. Manjak volje, motivacije i discipline stoje na tom putu, a na vama je da uradite totalno suprotno. Ukoliko ste vlasnica FitPass kartice, verujemo da ste odabrali omiljenu sportsku disciplinu iz našeg sistema. Ali, kako bi proces vežbanja bio efikasniji, napravljen je vodič koji vas usmerava na preporučene vežbe uzimajući u obzir vašu telesnu građu. Koja je vaša?

 

#1 Kruška građa“ 

 

Ako imate uska ramena, manje grudi i uži struk, a najveća masa vam je sadržana u bokovima i guzi, onda spadate u ovu grupu. Najbolji primer lepotica iz javnog života su Rijana, Kim Kardašian i Eva Mendes. Ono što se preporučuje ovim damama jesu šetnja i hodanje na uzbrdici, svakodnevna 30-minutna vožnja, kao i omiljeni čučnjevi, sklekovi i vežbe sa tegovima za jačanje ramena, leđa, ruku i grudi. Gledajte da se više usmerite na trening snage, a manje na kardio program.

 

 

 

#2 Peščani sat građa“ 

 

Ukoliko možete da se pohvalite oblinama kako u gornjem, tako i u donjem delu tela, onda spadate u ovu grupu lepotica. Baš zbog razvijenih grudi, zadnjice, a uskog struka, nemojte nikako raditi vežbe za smanjivanje oblina, već vežbe za njihovo isticanje, jer su one vaš glavni adut. Slobodno se posvetite nekim grupnim treninzima (kružni ili funkcionalni trening), a zumba i plivanje se podrazumevaju. Ovakvim telom se mogu pohvaliti i Bijonse, Kejt Vinslet i Selma Hajek.

 

 

 

#3 Jabuka građa

 

Kod devojaka sa ovakvom građom, akcenat je na srednjem delu tela, odnosno – na “jačim“ grudima, struku i bokovima, dok su ramena i noge mršaviji. Usredsredite se na intenzivniji kardio program (steper i traka), kao i na vežbe za trbušne i leđne mišiće. S obzirom na to da su noge vaš adut, radite na njihovom izduženju i oblikovanju. Ovakvom građom se mogu pohvaliti Eva Longoria i Dženifer Hadson.

 

 

 

 

 

#4 Kornet građa

 

Prepoznatljiva građa u kojoj su ramena i grudi značajno šira od donjeg dela tela, odnosno bokova i kukova. Što će reći – usmerite se na oblikovanje donjeg dela tela, to jest na noge. Vežbe na steperu, trčanje ili vežbe sa rastegljivom trakom se i te kako preporučuju s ciljem da razlika u obimu muskulature bude što manja. To svakako primenjuju i Naomi Kembel i Demi Mur.

 

 

 

 

 

Treniraj gde želiš, šta želiš i kada ti to želiš!

 

Koji je vaš cilj u vežbanju? Koliko ste zapravo motivisani da izdvojite slobodno vreme u vašem rasporedu i posvetite ga upravo treninzima? Bez obzira na nivo kondicije, uvek možete izabrati aktivnosti koje vama prijaju i u kojima se dobro osećate. Mi vam preporučujemo da u tom procesu svoje poverenje pružite FitPass-u – jedinstvenom sportskom konceptu na teritoriji Srbije u preko 25 gradova, gde izborom između 60 disciplina trenirate u preko 650 sportskih objekata. Više detalja na: www.fitpass.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *