Treninzi koje naše brend ambasadorke preporučuju!

Naše poznate dame iz lifestyle sfere koje istovremeno predstavljaju i benefite FitPass kartice u negovanju zdravih navika će vam u nastavku približiti značaj sporta i koliko im je korišćenje naše narandžaste ulaznice olakšalo treniranje:

 

#1 Vanja Čerimagić, @vanjacherry

 

“Pored zdrave ishrane, jedan od najvažnijih aspekata mog lifestyle-a su i redovni treninzi. Ranije sam svakodnevno vežbala, međutim, u poslednje dve godine sam svela na 3-4 full body treninga nedeljno, a najviše se fokusiram na noge i gluteus. Zbog prirode posla kojim se bavim, često putujem po Srbiji, ali uz FitPass karticu ne propuštam svoje treninge gde god se nalazim u tom momentu. Definitivno bih volela da uvedem kickbox u svoju fitness rutinu.“

 

#2 Sara Bigović, @thesakizza

 

“Za mene fitness rutina podrazumeva odlazak u teretanu i aktivan trening tri puta nedeljno. Zaista uživam u tome, a naročito kad proradi serotonin pa me nakon odrađenog treninga obuzme talas pozitivne energije i osećaj rasterećenosti. Pored toga, trudim se da kad god mogu koristim svoje noge kao prevozno sredstvo. Dakle, mnogo pešačenja, laganih šetnji, ali i brzog hoda i vožnje bicikla u prirodi. To je svakako kombinacija koje se apsolutno pridržavam sa uživanjem i koja je vrlo brzo postala deo mog lajfstajla. Svakako planiram da uvedem i plivanje u svoju fitnes rutinu, posebno od kada je uz FitPass karticu moguć ulaz i na pojedine bazene u Beogradu to se ne sme propustiti!“

 

 

#3 Brana Antović, @brana_antovic

 

Trenutno preferiram trčanje u kombinaciji sa pilatesom. Dugo sam već fan trčanja koje pored fizičkog treninga doživljavam i kao mentalni reset. Sa druge strane, mojoj kičmi je neophodno redovno vežbanje i pilates se pokazao kao  najdelotvorniji oblik. Vežbam kod kuće ili u obližnjoj teretani u kojoj koristim FitPass karticu, preciznije Basic paket koji podrazumeva 12 termina na mesečnom nivou. Već neko vreme razmišljam o kik boksu, naravno u rekreativnoj formi. Mislim da je reč o sjajnoj antistres terapiji koja nam je realno svima neophodna.“

 

 

 

#4 Jelena Bašević, @snovi_u_koferima

 

Moja fitnes rutina podrazumeva treniranje tri puta nedeljno. Kombinujem tri vrste treninga: kardio, funkcionalni trening i kros fit. Volela bih da se plivanje nađe u mojim redovnim sportskim aktivnostima. Leti bi trebalo da bude lakše da se ostvari, međutim, otvoreni bazeni imaju radno vreme koje mi ne odgovara zbog posla, a otvoreni i zatvoreni bazeni su dostupni sa FitPass karticom. Pored plivanja, prijaju mi šetnje i vožna bicikla, pa ću ostatak leta u Beogradu sigurno iskoristiti da što više vremena provedem na otvorenom.“

 

 

#5 Laura Tešanović, @l.aura.992

 

“Od malih nogu sam aktivna i stalno u pokretu, a od puberteta sam krenula redovno da treniram u Australiji sa ličnim trenerom kada sam i naučila vežbe i kako se pravilno koriste sprave u fitness centru. Pošto mi sve brzo dosadi i jako mi je važna dinamika u životu, FitPass kartica mi je idealna jer uvek mogu da menjam treninge i aktivnosti – fitness, LesMills, plivanje, boks, pa i pole dance. FitPass i slični programi su sjajna stvar za nas koji volimo da istražujemo nove stvari i da isprobamo i druge fizičke aktivnosti – ko zna, možda tu pronađemo našu strast.“

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *