Počinjem od ponedeljka

Dosta ljudi (uopšteno govoreći) nije zadovoljno svojim izgledom. Iako pojedinci na prvi pogled izgledaju odlično i uzor su drugim ljudima, oni sami vide svoje nedostatke, a svesni su šta još može da se poboljša. To je samo dokaz da uvek može bolje, i da uvek može više. Svako od nas je različit, i ima naravno različite ciljeve.

Ako ste svesni da imate višak kilograma i da treba da uradite nešto povodom toga, vaši koraci su sledeći: čitate o dijetama, treninzima, gledate klipove za nove vežbe… I naravno – sve to krećete od ponedeljka. Pošto pre toga ide vikend, niko ne može da odoli da pre izabranog režima ishrane pruži sebi oduška, jer od ponedeljka neće biti ni slatkiša, ni brze hrane, već početak zdravog načina života.

 

Ali koliko vas realno to stvarno uradi tog ponedeljka?

 

Nekako je to sve preraslo u izgovor da se preko vikenda obimno jede, a kad dođe taj ponedeljak kao da nikakav plan nije ni postojao. Ili se dešava da naglo promenite način ishrane, i naravno posle određenog broja dana odustanete.

Postoji nekoliko predloga kako biste mogli drugačije neke stvari da uradite, i možda stvarno ovaj put i uspete u svojoj nameri.

Umesto da vikend provedete u “maksimalnom iskorišćavanju” dosadašnjih loših navika, provedite ga u planiranju i pripremanju sebe za ponedeljak, za nov početak. Mnogima su vikendi burni, i taj ponedeljak ne mogu da budu dovoljno koncentrisani da počnu sa dobrim navikama. Onda se to pomera za sledeći ponedeljak, pa za sledeći mesec. Tako prođe i godina, a vi i dalje niste ništa promenili. Zato isplanirajte sve na vreme, i fokusirajte se na svoj cilj.

Nemojte nikada da razmišljate o dijeti isključivo kao o odricanju, već kao o balansiranom načinu ishrane. Kada o dijeti razmišljate u negativnom kontekstu, i kao da morate da se odreknete svega što volite, time samo stvarate psihički pritisak i vremenom popuštate pod njim.

Ako se desi da se tokom dijete “ogrešite” o neki slatkiš, taj postupak nije niti strašan niti alarmantan. Jedan kolač nije vredan da odustanete od svog cilja. Šta god da ste pojeli više nije važno. Najbitnije je da se vratite rutini, i nastavite sa planom kao i do sada.

Ono što je poželjno i korisno raditi kada se pridržavate određenog režima ishrane, je da idete u kupovinu namirnica za nekoliko dana unapred. Tako ćete uvek u frižideru imati nešto zdravo od namirnica što možete da pojedete kada ste gladni.

Takođe, nikad nije loše imati već nešto spremljeno, ako vas mrzi u tom trenutku da spremate ili nemate vremena. Spakujte u plastičnu kutiju nešto povrća i mesa, ili napravite neku salatu, i podgrejte ako ima potrebe. Problem je rešen, i više nećete imati izgovor za brzom hranom i odustajanjem od dijete.

Naučite da uživate u hrani i pripremanju zdravijih obroka, pronađite načine da vam budu ukusniji. To treba da vam pređe u životne navike, i način života. Ali isto tako ne maltretirajte sebe kada pojedete tu krofnu sa kremom. Zaslužili ste je.

Svaki dan može da vam bude ponedeljak. Nemojte lako odustajati od sebe i svojih ciljeva. Ako skrenete sa puta, uvek nađite način da se vratite. Jer sve što radite, radite za sebe, svoj izgled i svoje zdravlje. Zato budite uporni, istrajte u svojim namerama i pomerajte granice zacrtanih ciljeva. Sa vašom FitPass karticom, svaka novi ponedeljak će vam lakše pasti, jer izborom između 60 sportskih disciplina, svakodnevna rutina upotpunjena određenom fizičkom aktivnošću će preći u zdravu naviku.


Tekst je autorski i kreiran od strane naših brend ambasadora Marka Spasojevića i Višnje Pešić.

Za više detalja i pitanja, možete ih zapratiti na Instagram profilima:

Marko Spasojević: marko_spasojevic

Višnja Pešić: visnja_pesic

 

Za više fitness inspiracije posetite njihov zvaničan sajt: https://www.fitnesssrbija.net/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *