Obogatite vašu fitnes svakodnevicu ovim malim, ali značajnim aktivnostima

Fitnes rutina je odlična stvar ako je se pridržavate. Kao i za sve u životu. Sa druge strane, kada govorimo o mršavljenju, sigurni smo da znate šta je neophodno da izbacite kako biste se osećali bolje – prerađenu hranu, gazirane sokove, šećer i neprestano sedenje na kauču. Da, da, dobro ste pročitali – ništa više ne ubija želju za treniranjem nego lenčarenje na omiljenoj sofi i manjak motivacije za teretanom. Brojni fitnes i bodibilding stručnjaci preporučuju da u svoju fitnes rutinu uključite i sledeće segmente:

 

#1 Pridržavajte se rasporeda obroka

 

 

Prosto – kada u svoju rutinu ubacite redovne obroke u tačno određeno vreme – organizam ćete navići na nešto što je kvalitetno i zdravo. Što znači da će vaše telo imati manju potrebu i žudnju za grickalicama i šećerom. Ako vam je neophodna dodatna pomoć, uvek možete instalirati tematske aplikacije koje će umesto vas pratiti da li se pridržavate zacrtane rutine.

 

 

#2 Iskoračite iz zone komfora

 

 

Vrlo često se dešava da preterano stroga dijeta može dovesti do prejedanja, što znači da se takva ograničenja ne isplate. Svakako to nije izgovor za preterivanjem ’’one druge strane medalje’’. Istraživanja pokazuju da je izlaženje iz standardnog okvira po pitanju ishrane poželjno. Slobodno sebi dopustite omiljen ukus sladoleda ili komad pice. Pod pretpostavkom da držite svoje porcije pod kontrolom, bićete svakako zadovoljni jer nećete preterivati sa unosom kalorija.

 

#3 Na čemu ste zahvalni?

 

 

I to je činjenično stanje. Stalno stremljenje ka nečemu što nemamo i te kako može biti frustrirajuće i iscrpljujuće. Umesto toga, promenite ploču. Ono što vam preporučujemo jeste da svako veče zapišite tri stvari koje su vam se desilo tog dana i na kojima ste zahvalni. Bez obzira da li je to dobijen kompliment, kratka šetnja ili ručak sa prijateljima. Verovali ili ne, ova praksa i te kako utiče na obuzdavanje nezdravih navika u ishrani.

 

#4 Ne zapostavljajte treninge snage

 

Kada gubite na težini ne gubite samo masnoću, takođe gubite i mišiće. Dizanje tegova može pomoći u suzbijanju ovakve pojave. Sa akcentom na pravilno izvođenje vežbi. Treninzi snage mogu biti i te kako naporni, bitno je da se fokusirate na kvalitet, a ne samo na kvantitet. Čučnjevi, mrtvo dizanje, sklekovi – vremenom će vam ova rutina postati jedna od omiljenih.

 

#5 A šta vas ispunjava u slobodno vreme?

 

 

Verovali ili ne, pronalaženje nečega što volite i u čemu se dobro osećate (a da nisu samo puki treninzi), može i te kako uticati na vaše raspoloženje i usmeravanje fokusa na kvalitetne aktivnosti. Aktivnosti poput plivanja, vožnje bicikla ili čitanja knjige može povećati vaše samopoštovanje, a od tolikog uživanja možete izgubiti pojam o vremenu i svakodnevnim problemima. Probajte i javite nam rezultate.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *