Koje navike imaju fit ljudi? Saznajte u nastavku!

Kada god pokušavamo da uradimo nešto na silu i što se mnogo protivi našoj volji i onome na šta smo naše telo navikli, uvek nailazimo na otpor i na to da se organizam buni. Zato će vam ovi rituali u nastavku koje uvedete u svoju svakodnevicu mnogo olakšati put ka željenom cilju… Evo kako to rade ljudi koji su uvek u dobroj formi!

 

Započinju dan uz čašu limuna u mlakoj vodi

 

Ova jutarnja kombinacija osim što stimuliše i ubrzava metabolizam, pozitivno utiče na naše zdravlje. Vrlo je jednostavno, jedan ceo limun razmutite u mlakoj (malo toplijoj vodi) i popijte na prazan stomak pre nego što bilo šta drugo unesete. Ako nemate vremena da ovo radite svakog jutra, iscedite nekoliko limunova u flašicu koju ćete držati u frižideru i svako jutro imate sve spremno!

 

Rade 10 čučnjeva za dobro jutro ili laku noć

 

Jednostavna i kratka vežba će probuditi vaš organizam na najbolji način, a potreban vam je ni ceo minut. Čučnjevi važe za kraljicu svih vežbi jer aktiviraju mišiće celog tela, zbog čega ih ne smete preskakati. Ujutru niste stigli, pred spavanje ćete sigurno!

 

Paze na hidrataciju

 

Svi znamo da ništa bolje od vode svom organizmu ne možete da date. Gde god da boravite u toku dana, stavite po jednu flašicu vode da vam uvek bude pred očima i tako ćete obezbediti dovoljnu dnevnu količinu ove tečnosti.

 

Ali i na istezanje

 

Ukoliko većinu dana provodite u jednom mestu, potrudite se da na svakih pola sata uradite lagane vežbe istezanja. Uradite par vežbi za vrat (pomeranje levo-desno, napred-nazad), ustanite, protegnite se, ispravite leđa… Udahnite duboko nekoliko puta, opustite se i nastavite sa poslom. Vežbe možete raditi i dok dopunjujete svoju čašu ili flašiću sa vodom.

 

Ne ograničavaju unos povrća

 

Povrće ima malo kalorija, a puno vitamina i najbitnije – vlakna, koja će unaprediti rad probavnog takta i držati vas sitim duže vreme. Izbegavajte povrće koje sadrži skrob poput krompira, kukuruza, pasulja i graška koji mogu dovesti do nadutosti i bazirajte svoje obroke na svežim salatama od kupusa, miksa zelenih salata, paprike, krastavca…

 

Ne broje kalorije

 

Fit ljudi koji brinu o svom zdravlju nikada ne drže dijete, ali izbegavaju brzu i nezdravu hranu. Njihova hrana je uvek prava hrana – bazirana na salatama, svežim namirnicama, povrću, ribi, složenim ugljenim hidratima… Na taj način unose potrebne hranljive vrednosti koje su organizmu potrebne i nemaju potrebe da se opterećuju brojanjem kalorija.

 

Uživaju u hrani

 

Ukoliko neko ima vitku liniju ne znači da ne voli ili da izbegava da jede. Naprotiv, fit ljudi obožavaju svoje obroke! Ali ih jedu polako i izbegavaju da jedu dok gledaju televiziju, rade, čitaju novine… Na taj način sprečavaju probleme sa varenjem i smanjuju rizik od prejedanja i unošenja nepotrebne hrane.

 

I ne gladuju

 

Svi imamo tog jednog prijatelja koji stalno jede i nikada se ne ugoji. Zašto? Zato što on bira svoje namirnice i nikada ne preskače obroke. On čak jede i pre nego što ogladni, a evo i zašto:

Kada ste gladni pojačava se lučenje kortizola – hormona stresa u vašem organizmu, usled čega dolazi do nervoze, pada koncentracije i povećane želje za brzom hranom, a pogotovo slatkišima. Ne preskačite svoje obroke i podsećajte sebe da jedete na vreme!

 

Razmišljaju pozitivno

 

Fit ljudi ne samo da dobro izgledaju, nego si i uvek nasmejani. I to nije zato što imaju ravan stomak – to je zato što se ne opterećuju negativnim mislima, predrasudama, strahovima, brigama, ogovaranjem drugih ljudi. Uživaju u svakom danu i lakše se nose sa problemima u životu.

Emotivna preopterećenost praćena negativnim mislima je glavni uzrok poremećaja u ishrani. Izbegavajte negativne misli i koncentrišite se na dobre stvari u svom životu. Ništa nije toliko bitno da biste se nervirali, a i da jeste, nerviranjem nećete ništa postići!  

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *