Vežbaj kod kuće #7: Odličan trening za jake ruke

Kućni treninzi su uvek dobitna kombinacija!

Pogotovo ako svoju kreativnost iskažete kroz vežbe koje su, između ostalog, krucijalne za vašu kondiciju. Bez rekvizita, svaki kućni trening je još jednostavniji i lakši za izvođenje, a dovoljni su vam želja, motivacija i odlučnost da budete disciplinovani u svoja četiri zida.

Današnji trening predstaviće vam Marko Spasojević, naš brend ambasador, koji će vam pokazati jedan efikasan trening odličan za ruke, uključujući sve mišiće ove regije.

Svaka od narednih 6 vežbi pogađa ciljane grupe mišića, a ukoliko u svoju rutinu ubacite i ove vežbe, radićete ih sa lakoćom i željom da svoju kondiciju održavate na najvišem mogućem nivou.


  1. Biceps pregib (5 serija po 12 ponavljanja)
  2. Triceps potisak bučicama sa čela (5 serija po 12 ponavljanja)
  3. Uski potisak bučicama sa grudi (5 serija po 15 ponavljanja)
  4. Jednoručna triceps ekstenzija iza glave (5 serija po 12 ponavljanja)
  5. Propadanja na klupi (5 serija maximalan broj ponavljanja do otkaza)
  6. Potisak sa čela u skleku (5 serija maximalan broj ponavljanja do otkaza)

 

Podelite ovaj video, tagujte nas na Instagram i Facebook profilima i uz hešteg #FitPassAtHome pokažite nam koje vežbe praktikujete kod kuće! 🙂

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *