Kako dodati ovas svojim dnevnim obrocima

Ovsene pahuljice su jednostavna i zdrava namirnica.
Hvaljena od mnogih, veruje se da je idealna hrana – ne samo zbog svoje pristupačne cene, već i zbog mnogobrojnih hranljivih materija i nutritivnih vrednosti.

Konzumiranjem jedne porcije ovsenih pahuljice dnevno pozitivno ćete uticati na celokupno zdravstveno stanje organizma.
Ne samo da su izuzetno zdrave, one i pospešuju gubitak kilograma i pomažu održavanju vitke linije.

Još jedna od prednosti ovsenih pahuljica svakako jeste njihova prilagodljivost.
Savršeno se uklapa i kombinuje sa raznim voćem, bilo ono sveže, sušeno ili koštunjavo, povrćem, medom, mlečnim proizvodima… 

Osobe koje bi želeli da oslabe uz pomoć ovasa trebalo bi da pripaze na namirnice koje mu dodaju, poput mlečnih proizvoda ili koštunjavog voća, kako ne bi preterali sa kalorijskim unosom.

Dodajte ovas svojim dnevnim obrocima

1. Smoothie i ShakeCorner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editor

Dodajte ovsene pahuljice svom smoothie-u ili protein shake-u.
Pored proteina i vlakna koje sadrže, ovas lako apsorbuje masti, čime ćete lakše gubiti kilograme.

Koristite ih kao zamena za obroke, čime ćete uneti manje kalorija i time smanjiti njihov dnevni unos.

Ne zaboravite da svoje smoothie pravite isključivo od svežih sirovih namirnica. Umesto šećera koristite med i nemojte preterivati sa koštunjavim voćem, koje jeste zdravo ali može biti i visokokalorično.

2. Izbacite kupovne muslije i pahuljice

Da li ste znali da kupovni musli i pahuljice češće dodaju kilograme i usporavaju proces mršavljenja, umesto da ga ubrzaju? Hrskave žitarice su poznate po svojim zdravstvenim prednostima i odličnim ukusom, ali samo i pola porcije prepuno je kalorija, veštačkim šećerom i raznim aditivima. 

Kupite prave ovsene pahuljice, zagrejte ih u mikrotalasnoj sa malo vode i dodajte ekstrakt vanile i cimet. Prelijte ih sa malo grčkog jogurta ili kiselog mleka i vaš savršen doručak je spreman.

3. Napravite svoje zdrave grickaliceCorner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editor

Većina ljudi troši i previše novca na razne nezdrave i visokokalorične grickalice.
Sve one sadrže isuviše šećera, a gotovo ni malo proteina. 

Napravite sami ovsene grickalice.
Ne samo da su zdrave, već ćete moći da ih pravite po svom ukusu, uštedećete novac, a i dalje se nećete preterano pomučiti.

Uz to, imaćete savršene grickalice u kojima možete uživati bez griže savesti i jesti ih kada god poželite. Dobitna kombinacija, zar ne?

4. Koristite ovseno brašno

Ukoliko ste do sada pravili domaći hleb, palačinke i dezerte sa običnim, belim brašnom, probajte da pređete na zdraviju opciju pomoću ovsenog brašna. Na taj način ćete dodati hranljive materije vaših obrocima, ali i pospešiti mršavljenje i održavanje vitke linije.

Ovsene pahuljice su jednostavna i laka hrana, ne zahteva puno vremena za pripremu, pritom su i jeftine.
Uvođenjem ovasa u svoje dnevne obroke nećete imati potrebe za nezdravom, brzom hranom, niti ćete uneti nepotrebne kalorije. Ovas se jako dugo vari, čime ćete stabilizovati šećer u krvi, pritisak, sitost, a istovremeno ćete imati potrebnu energiju.

 

One thought on “Kako dodati ovas svojim dnevnim obrocima

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *