8 razloga zašto bi žene trebalo da dižu tegove

Ukoliko su trčanje ili joga temelj vašeg vežbanja, a vi i dalje ne vidite željene rezultate, predlažemo vam da pokušate sa treninzima sa opterećenjem.

Verovatno ste do sada razmišljale o dizanju tegova. Moguće je da ste i isprobali, odradili par serija i čim ste videle prvo ocrtavanje mišića – prestale. Preplašene ste raznim pričama koje ste čule: da će vas dizanje tegova učiniti glomaznim, da možete da se povredite ili da nije zdravo za zglobove, kao i pričom da ćete morati stalno da trenirate da se svi mišići ne bi pretvorili u salo.

Jedino što dizanje tegova može da učini jeste da vam pomogne da dostignete svoje željenje fitnes ciljeve tako što će ojačati vaše telo, otarasiti se masnih naslaga i popraviti raspoloženje.

Pročitajte i : Da li bi žene trebalo da piju proteinske šejkove. 

Predstavljamo vam 8 razloga zašto bi žene trebalo da dižu tegove, uprkos svim zastrašujućim pričama koje ste čule!

Efektivnije gubljenje kilograma Corner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editor

Mislili ste da dizanje tegova pomaže samo ljudima koji hoće da dobiju na masi? Razmislite ponovo.

Kombinovanje kardio sa treningom snage omogućićete sagorevanje kalorija tokom i nakon treninga.

Više mišića, manje kalorija

Ovakav tip vežbanja će vam pomoći da ojačate svoje mišiće i zategnute telo.

Mišići imaju viši metabolički nivo od masnih naslaga, pa ukoliko imate više mišićne mase verovatno ćete sagorevati više kalorija čak i onda kada ne budete vežbali.

Zamenite masno tkivo mišićnom masom! Pročitajte i 11 najčešćih grešaka koje žene prave u teretani. 

Obline

Iako će vam vežbe izdržljivosti i kondicije pomoći da izgubite kilograme, vežbe sa opterećenjem će vam pored sagorevanja kalorija pomoći da izgradite mišićnu masu i time oblikujete telo po volji.

Ukoliko budete gubili kilograme i mišićnu masu izgubićete i obline. Treninzi snage vam omogućavaju da zadržite i poprimite figuru tela kakvu ste oduvek želeli.

Kvalitetan san

Dizanjem tegova će u velikoj meri poboljšati kvalitet sna – uspećete brže da se uspavate, spavaćete dublje i ređe ćete se buditi u toku noći.

Mnoge studije su dokazale da ćete, pogotovo ako trenirate ujutru, moći bolje da se odmorite i duže spavate tokom noći.

Povećavanje energije

Manje kalorija – više energije.

Kao što je pomenuto, dizanje tegova dovešće do povećane potrošnje kalorija tokom i nakon treninga.
Vaše telo će imati bolji protok kiseonika, čime ćete imati više energije i bićete živahniji.

Ukoliko se ujutru osećate izmoreno, umesto šoljice kafe, odradite par serija vežbi sa tegovima i uverite se sami.

Corner Editor: https://www.tuxpi.com/photo-effects/corner-editorSmanjen rizik od srčanih oboljenja 

Kardio vežbe nisu jedini način na koji možete da pomognete radu svog srca.

Dizanje tegova su odobreni kao zdrav oblik vežbanja za sve one koji su u opasnosti od srčanih oboljenja.

Mišići deluju kao sunđeri i prilikom relaksacije upijaju velike količine krvi, a njihovom kontrakcijom se krv ponovo istiskuje i tera dalje u ostala tkiva. Vežbanjem sprečavate preterano nakupljanje krvi u ekstremitetima i osiguravate njen povratak u srce, čime zapravo poboljšavate cirkulaciju.

Štiti kosti

Kako starimo sve smo više u opasnosti  od gubljenja koštane i mišićne mase, čime sebe izlažemo sve većem riziku od osteoporoze. U posebnoj opasnosti su žene u menopauzi  jer im telo više ne luči estrogen.

Dizanjem tegova ćete se na odličan način boriti protiv gubitka koštane i mišićne mase i time smanjiti rizik od oboljevanja od osteoporoze. Što pre počnete sa vežbanjem, manje su šanse od rizika u kasnijim godinama.

Oslobađa od stresa

Vežbanje samo po sebi je odličan način da se oslobodite stresa.
Istraživanja konstantno dokazuju da ljudi koji redovno vežbaju, pogotovo oni koji rade vežbe sa opterećenjem, se mnogo lakše nose sa stresom i stresnim situacijama, za razliku od ljudi koji ne vežbaju.

Osim oslobađanja stresa, mnoge studije su dokazale da treninzi snage pozitivno utiču na memoriju i kognitivne funkcije. 

Žene, čekamo vas!

Svako od nas želi da se oseti jako, odlučno i uvereno u svemu što radi.
Uvrstite vežbe sa dizanjem tegova u svoj program treniranja i osetićete se jačom, zdravijom i imaćete više samopouzdanja.

Uz vašu FitPass karticu možete trenirati u teretani, ali i dalje prisustvovati joga i fitnes programima, uz samo jednu članarinu. Odaberite objekat koji vama odgovara i počnite još danas!

Fitpass Baner
Jedna kartica. 50+ sportskih discplina. 500+ sportskih objekata. Samo 2400 dinara mesečno.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *