Zabava i fantastičan trening u jednom? Ples je konačan odgovor!

Svi mi u manjoj ili većoj meri volimo ples. Čak iako nismo preveliki ljubitelji, nije lako odoleti ritmu koji pokreće naše telo kada startuje omiljena pesma. Ples kao takav jeste sportska disciplina, koja kombinuje aktivne treninge, fitnes pokrete, sa dozom elegancije i zabave, a ceo performans je “začinjen“ dobrom muzikom. Ukoliko ste vlasnik/ca personalizovane FitPass kartice, sigurno ste upoznati sa tim da u našem sistemu pored standardnih sportskih aktivnosti u ponudi imate i različite vrste plesova prilagođenim vašim interesovanjima i intenzitetu treninga. U nastavku teksta možete pročitati koje plesne aktivnosti vam preporučujemo da probate, a razlikuju se u brojnim segmentima. Osim što će aktivirati celo vaše telo, odličan je kardio trening koji vas u potpunosti zagreva i priprema za veće napore. Da ne govorimo o tome da ples na nebrojeno načina pozitivno utiče na vaše mentalno i emotivno zdravlje.

 

#1 Pole dance

 

Ovaj ples uz šipku u poslednje vreme sve više dobija na svojoj popularnosti. Pole dance će unaprediti vašu formu za vrlo kratko vreme, a pritom ćete raditi na vašoj ravnoteži, fleksibilnosti i izdržljivosti. Podstiče ženstvenost, elegantnost i pritom se jača samopouzdanje. Takođe, predstavlja savršenu kombinaciju gimnastike, baleta, fitnesa i plesa što dovoljno govori o tome koliko je atraktivan. Pogotovo što se veliki broj pripadnica lepšeg pola odlučuje za ovu vrstu plesa. Stoga, pročitajte više o pole dance objektima u našem sistemu.

 

#1a Pole Dance Akademija

 

U sportskom klubu “Pole Dance Akademija” rade po programu koji je prilagođen svim nivoima. Snaga, fleksibilnost i kondicija se stiču vremenom kroz različite nivoe treninga na šipci. Tipovi treninga u Akademiji koji su prilagođeni čak i početnicima jesu: pole dance, aerial hoop, pole fit, play time, stretch, practice time, individualni trening i privatna grupa (gde postoji mogućnost formiranja private grupe, minimum 3 osobe). Više informacija na ovom linku.

 

#1b Delight Pole Dance  

 

Delight Pole Studio je otvoren 2013. godine na Vračaru sa ciljem da se kroz ples izvuče ono najlepše iz žene. Treninzi se konstantno održavaju, prepodne, posle podne, uveče i vikendom. Neophodno je rezervisati mesto unapred, a za sve FitPass korisnike je obezbeđen probni trening bez doplate. U ponudi postoje različite vrste treninga: pole fitness, freestyle, deep streching, personal training koji su prilagođeni različitim nivoima kondicije. Više informacija na ovom linku.

 

#2 Zumba

 

Predstavlja spoj aerobika i plesa, a ujedno je jedan od omiljenih fitnes trendova poslednjih godina. Kroz živu i intenzivnu muziku, radite na svom zdravlju, samopouzdanju i motivacija. Naučno je dokazano da zumba utiče na sagorevanje kalorija, oblikovanje mišića i funkcionisanje kardiovaskularnog i respiratornog sistema.

 

#2a Aerobic & Fitness Club Star

Aerobik i fitnes klub Star postoji preko 10 godina, gde se stručan tim, bavi Vašem zdravljem i izgledom. Pored sportskih programa nude i usluge Beauty Room-a, a organizuju i edukaciju instruktora iz različitih oblasti. Časovi zumbe sa njima su uvek zabavni i interesantni. Sa vašom FitPass karticom, rezervacija za neki od grupnih treninga je obavezna. Više informacija na ovom linku.

 

#2b VIBE Medical & Fitness

 

VIBE Medical & Fitness nudi veliki i raznoliki spektar fitness programa. U ponudi su takođe personalni i vođeni treninzi, Power Plate, kao i grupni programi: zumba, pilates, mix aerobik, yoga, pro combat, balet, latino i trbušni ples, hip hop, reggaeton i salsa. Specijalni programi poput Yoge za trudnice su nešto što je za njih izuzetno pohvalno. Više infromacija na ovom linku.

 

 

#3 Salsa

 

Malo je osoba koje ne vole salsu. Štaviše, ovo je jedan od treninga za koji će vam jedini rekvizit biti partner. Zbog svojih agresivnih i žustrih pokreta, igranje salse će vam sagoriti za kratko vreme veliki broj kalorija, oslobodiće vas negativne energije, stresa i napuniti vas ogromnom količinom pozitivnih vibracija. Salsa, takođe, poboljšava gipkost, elastičnost i koordinaciju pokreta. I šta čekate?

 

 

#4 Orijentalni ples

 

Ukoliko želite da se rešite naslaga na stomaku i savršeno oblikujete svoj struk, orijentalni ples je pravi izbor za vas. Osim abdomena, ovaj ples stimuliše i kukove, grudi, noge i gluteus. U isto vreme radićete na pravilnom držanju tela i jačanju zglobova, tetiva i ligamenata. Totalno atipičan ples, ali izuzetno popularan.

 

#5 Valcer

 

Ovaj vremešni ples, osim duge tradicije sa sobom nosi i dozu elegancije i klasicizma. Na početku će biti fizički naporan dok se ne naviknete na pokrete, ali kasnije ćete jedva čekati njegove treninge. Ima sjajan uticaj na jačanje kardiovaskularnog sistema, zateže noge i leđa i utiče na sagorevanje kalorija. Ukoliko želite da steknete bolju predstavu o njegovim pokretima, uvek možete pogledati neke od video tutorijala, a Bečki valcer je dobra inspiracija.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *