Kako zavoleti kućni trening?

Fizička aktivnost je za mnoge nemoguć cilj, jer ne postoji dovoljna motivacija ni želja za istom, a odlaganje treninga je sasvim normalna stvar. Kada se naglo promene uslovi i kada ste na indirektan način prinuđeni da bavljenje sportom svedete na kućne uslove, onda se u ovom slučaju menjaju teze.

 

Zbog čega fizička aktivnost?

 

Za početak su dovoljni želja i volja

Pre nego što krenete da trenirate bilo kakav sport ili uključujete fizičku aktivnost u vašu svakodnevicu koja je prilagođena zatvorenoj prostoriji i nakon što počnete sa istom, imaćete totalno dva različita mišljenja. Prevashodno – trening vas gradi kao osobu. Postaćete mnogo obzirniji prema treningu, a samim tim i prema sebi i svojim obavezama. Postaćete manje lenji i za druge stvari u životu, jer jedna stvar povlači drugu i samim tim menjate sebe kao ličnost. Počećete da uživate u treningu, cenićete vreme predviđeno za trening, a on će vam postati neka vrsta izduvnog ventila.

 

Imate sedam dana u nedelji. Svaki dan svoj kućni trening bazirajte na različitim vežbicama koje se odnose na određene regije tela. Jutarnji, popodnevni ili večernji trening – izbor je na vama. Da li ste izdvojili samo 10 ili pak 30 minuta dnevno za vežbe koje vas opuštaju i čine da ostanete u kondiciji nije na prvom mestu priroriteta sve dok postoje želja i disciplina da ne posustanete duhom i telom.

 

Vežbanje može biti kvalitetno čak iako nemate odgovarajuće rekvizite za trening

Ono što za početak možete da uradite je da nađete disciplinu koja vam odgovara, sport koji vam neće „dosaditi“ i u kome ćete uživati. Da li su to kardio vežbice, trening snage, pilates ili joga, bitno je da ste se pokrenuli. Druga stvar koja može da vam pomogne je da motivišete i vaše ukućane za istim. Onda ćete moći i međusobno da se podržavate kada manjak volje prevlada nad odlučnošću da završite započeto.

Ukoliko ste ipak vežbalački vuk samotnjak, onda su vam saveznici u tome muzika i dobra atmosfera u prostoriji u kojoj vežbate. Stavite sluške u uši i pustite omiljenu plejlistu. Nećete obraćati pažnju na ono što se dešava oko vas, niti će vam bilo kakva vrsta “uzurpatora“ doticati. Svaki put ćete na takvim treninzima u kućnim uslovima dati svoj maksimum, i uživaćete u svakom trenutku. Ključ kvalitetnog kućnog treninga jeste njihova raznovrsnost – kombinujte i postepeno uvodite nove vežbe kako vam ne bi vremenom dosadio. YouTube kao i veliki broj besplatnih mobilnih aplikacija su definitivno dodatan bonus za vežbanjem u kućnim uslovima.

Najbolji deo dolazi kada vi počnete da primećujete promene u vašem raspoloženju i ponašanju. Trening će vam u nekom momentu pomoći da shvatite zašto je dobro što ste ga započeli, ali je osećaj zasigurno drugačiji pre nego što ste počeli da trenirate. Već posle mesec dana, primetićete fizičke promene, vaše telo se menja, zateže, smanjuje ili povećava, to naravno zavisi od cilja. Počnite da pratite te promene, kroz merenje obima delova tela, slikama i kilogramima. Shvatićete zašto trening kao takav utiče na vaše zdravlje, opšti nivo raspoloženja i poletnosti da svaki sledeći zadatak uradite sa lakoćom. Tada možete da pomažete i drugim osobama oko sebe i da utičete pozitivno na njih. Uvek budite motivacija i sebi i drugima.

 

* Primer kako izgleda jedan kućni trening u trajanju od 20 minuta pogledajte u nastavku: 

 


Apsolutnom posvećenošću, kao i okupacijom pozitivnim mislima i motivacijom, možete napraviti sjajne rezultate koji se tiču vašeg nivoa kondicije, kao i mentalnog i emotivnog stanja. Tekst je autorskog karaktera, preuzet sa bloga o ishrani, treninzima i suplementaciji Fitness Srbija.

 

Izvor fotografija:

www.pixabay.com

www.peloton.com

www.gettyimages.com

 

 

 

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *