Vežbaj kod kuće #3: Trening za grudi, ramena i triceps

Kućni treninzi su uvek dobitna kombinacija!

Pogotovo ako svoju kreativnost iskažete kroz vežbe koje su, između ostalog, krucijalne za vašu kondiciju. Bez rekvizita, svaki kućni trening je još jednostavniji i lakši za izvođenje, a dovoljni su vam želja, motivacija i odlučnost da budete disciplinovani u svoja četiri zida.

Ovog puta, našu seriju treninga predstaviće vam Vanja Vojinović, naš brend ambasador, koji će vam pokazati jedan efikasan trening odličan za grudi, ramena i biceps.

Svaka od narednih 5 vežbi pogađa sve tri grupe mišića, a ukoliko u svoju rutinu ubacite i ove vežbe, radićete ih sa lakoćom i željom da svoju kondiciju održavate na najvišem mogućem nivou.


  1. Push ups + wall walks x10 (10sec hold)
  2. Typewriter archer push ups x10 each side
  3. Bench dips + reverse plank x15
  4. Pseudo push ups + pike hold x15
  5. Skull crushers + diamond elvd push ups x15

 

* Odraditi svaku vežbu u 3 serije i praviti kratku pauzu između svake vežbe i svake serije (proizvoljno, odnosno onoliko koliko vama prija).


Podelite ovaj video, tagujte nas na Instagram i Facebook profilima i uz hešteg #FitPassAtHome pokažite nam koje vežbe praktikujete kod kuće! 🙂

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *