Vežbaj kod kuće #4: Trening u svim prilikama i za sve generacije

Kada se posvetite vašem fizičkom i mentalnom zdravlju, ne postoje prepreke u ostvarenju takvog cilja!

Imajući u vidu rasprostranjenost treninga koji su idealni u svakoj prilici i sve veći broj trenera koji kao prednost ističu vežbe koje mogu svi da rade, onda ni ne čudi porast online programa vežbanja u celom svetu.

Kada motivacija posustane, zamenjuje je disciplina. U dopuni sa kreativnošću i minimalnim brojem rekvizita, možete postići odlične rezultate. Pogotovo ako su vam dostupne alternative koje vam mogu pomoći ukoliko ste sprečeni da trenirate u omiljenom fitnes centru. Uz minimalno rekvizita ili bez njih, trening u kućnim uslovima može biti i te kako efikasan. Na taj način održavamo formu, testiramo našu disciplinu i spremnost da ovakav trening dovedemo do savršenstva.

Baš zbog činjenice da fizička aktivnost, između ostalog, jača vaš imunitet, vreme koje posvetite vežbanju će vam biti dragocenije.

Ovog puta, našu seriju treninga predstaviće vam Ivana Ilijin, naša verna korisnica, koja uz dobru muziku, flašu vode i jednu stolicu uspeva da uživa u svakodnevnom ritualu vežbanja.

U pitanju je trening koji je prilagođen za sve prilike i mogu ga “odraditi“ sve generacije. Sastoji se od 6 vežbi, a pre njihovog izvođenja obavezno je prethodno zagrevanje, kao i istezanje nakon:

  1. Vežbe za noge – sumorvač iskoraci;
  2. Vežbe za stomak – bočni trbušnjaci, klasični trbušnjaci i podizanje nogu;
  3. Vežbe za tricepse uz pomoć stolice;
  4. Vežbe za leđa (uz pomoć adekvatnog kuhinjskog rekvizita, ovog puta – briska);
  5. Vežbe za stomak i njegove varijacije;
  6. Izdržaji i njegove varijacije;

* preporuka: 3 do 5 serija svaka vežba, uz proizvoljan broj ponavljanja sa pauzom između vežbi 10 – 15 sekundi

 

Podelite ovaj video, tagujte nas na Instagram i Facebook profilima i uz hešteg #FitPassAtHome pokažite nam koje vežbe praktikujete kod kuće! 🙂

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *