Uvek je pravo vreme za jutarnje razgibavanje

Šta je ono što prvo uradite kada se probudite? Upalite telefon ili započnete dan napitkom za jačanje imuniteta? Studije su pokazale da prosto sređivanje vašeg kreveta doprinosi većoj produktivnosti i motivaciji. Da li svoj prvi obrok bazirate na unosu zdravih namirnica?

Već ste čuli za poslovicu da se “dan po jutru poznajе“ te predlažemo da vam ono počne na najbolji mogući način. Nakon što lagano doručkujete uz svež limunov sok, možete pustiti vašu omiljenu plejlistu. Lučenje endorfina je sjajna posledica vežbanja, što vam umnogome može značiti da ne klonete duhom. Nije poenta da preopteretite svoje telo, već da ga polako “uvedetе“ u dan radeći lagane vežbe u trajanju od 15 do 30 minuta. Ukoliko radite posao od kuće, svesni ste toga da ćete većinu dana provesti sedeći na stolici ili kauču.

 

Razgibavanje uz jogu

 

Izaberite sobu u kojoj imate najviše mira, postavite podlogu i – spremni ste za jutarnju jogu. Najpre, obavezno lagano razgibajte sve mišiće barem 10 minuta. Ukoliko se i dalje osećate pospano, razgibavanje će vam pomoći da se osetite energičnije. Sem što će ojačati vaše telo, izdržljivost i poboljšati vaš kardiovasdkularni sistem, rasteretiće vaš um od negativnih misli. Cilj joge je jedinstvo srca, tela i uma tj. harmonija emocija, fizičkih radnji i misli. Preporučujemo vam da u nastavku pogledate jutarnju jogu direktno iz vašeg kreveta, svakako će vam značiti.

 

Vežbe istezanja

 

Svako do nas teži da mu telo bude dovoljno fleksibilno i da ga ništa ne boli prilikom istezanja. Konkretno, to možete isprobati ukoliko pokušate da rukama dotaknete pod bez savijanja kolena. Ukoliko vam ruke “lebde“ u vazduhu, definitivno češće ponavljajte ovu vežbu i neka vam pod bude cilj. Ukoliko vam ruke pipaju pod i pritom ne osećate nikakvu nelagodnost – telo vam je u odličnoj ili približno odličnoj formi. U kojoj god da ste fazi, neophodno je da se svakodnevno istežete, posebno sada kada dosta sati sedite ili ležite kod kuće. Istezanje svakog jutra u trajanju od po nekoliko minuta utiče pozitivno na cirkulaciju, mobilnost zglobova i smanjuje nivo stresa.

Veoma je bitno da ove vežbe izvodite bez naglih trzaja, u kontinuitetu iz lagano i ritmično disanje. Pokušajte da zadržite položaj u kojem osećatu blagu napepost, a ostatak tela opustite. Da bi vežba imala efekta, ostanite u tom položaju 10-30 sekundi pre nego što se vratite u prvobitan.

 

Čučnjevi

 

Ova je jedna od klasičnih vežbi za noge, koju takođe možete kombinovati sa vežbom sklek-čučanj. Sklek-čučanj podrazumeva da, nakon što svoje telo spustite iz uspravnog položaja, dođete u poziciju skleka. Nakon toga, uradite jedan sklek i uspravite svoj telo. Pošto je ovo vežba koja bi trebala da bude lagano za jutro, nemojte je raditi dinamično. Naprotiv, radite je smirenijim tempom kako se ne biste previše zamarali.

Izvor: https://www.fitnesssrbija.net/single-post/2020/03/19/Trenirajte-u-izolaciji

 

 

Koja je vaša omiljena vežba za jutarnje razgibavanje? Javite nam u komentarima! 🙂

Izvori fotografija:

www.loudounpt.com

www.inspiredentertainment.com

www.workout-concept.net

 

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *