Vežbaj kod kuće #6: Kvalitetan trening za snažne noge

Kućni treninzi su uvek dobitna kombinacija!

Pogotovo ako svoju kreativnost iskažete kroz vežbe koje su, između ostalog, krucijalne za vašu kondiciju. Bez rekvizita, svaki kućni trening je još jednostavniji i lakši za izvođenje, a dovoljni su vam želja, motivacija i odlučnost da budete disciplinovani u svoja četiri zida.

I ovog puta, našu seriju treninga predstaviće vam Vanja Vojinović, naš brend ambasador, sa akcentom na regije tela koje se najčešće treniraju. Nožni mišići su i te kako bitni delovi tela, koji se često zapostavljaju tokom treninga.

Svaka od narednih 9 vežbi podeljena je u tri grupe, a pogađa: kvadriceps i gluteus, zadnju ložu i listove. Kvalitetne, a jednostavne, ove vežbe će vam pomoći da ne izgubite na kondiciji, a ukoliko ih ubacite u vašu rutinu, radićete ih sa lakoćom i željom da svoju kondiciju održavate na najvišem mogućem nivou.


Quads and glutes:

1) Side to side jump squats x10

2) Explosive assisted pistol squats x5 each leg

3) Step ups x10 each leg

 

Hamstrings:

1) Deep lunges x10

2) Single leg Romanian deadlift x10

3) Nordic ham curl x10

 

Calves:

1) Sumo calf raises x10

2) Donkey calf raise x10

3) Tip toe wall sic x max hold

 

Ponoviti sve vežbe 4 ili 5 puta!


 

Podelite ovaj video, tagujte nas na Instagram i Facebook profilima i uz hešteg #FitPassAtHome pokažite nam koje vežbe praktikujete kod kuće! 🙂

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *