12 zdravih načina za pametno „varanje“ dijete

Mnogi od nas misle da dijeta podrazumeva odbacivanje hrane koju najviše volimo. Dakle bez slatkiša, bez krem soseva, bez grickalica, bez vina – bez zabave! Međutim ovakav plan ishrane može dovesti do još veće žudnje za ovim namirnicama i samim tim i napuštanja ciljeva mnogo pre ostvarenja. Stručnjaci kažu da možemo skidati kilograme i dok jedemo kolače, sve dok pametno “varamo” dijetu.

 

    1. Prihvatite svoju hranu za nervozu. Čim kažete nekome da nešto ne može, taj više i želi, tako da definišite jedan tip ove hrane i prihvatite je.
    2. Jedite više zasitne hrane. Dodajte svojoj ishrani integralne žitarice, jaja, voće, povrće, supe, mesa sa niskim nivoom masti i morsku hranu jer na ovaj načini duže ostajete siti i kontrolišete apetit.
    3. Igrajte na kartu najintenzivijeg ukusa. Šta god volite, kupite ga u njegovom najukusnijem i najintenzivnijem obliku. Na ovaj način možete pojesti manje, a opet dobiti onaj ukus za kojim žudite. Na primer, ludi ste za slanim grickalicama – pospite morsku so po najboljem paradajzu koga ste našli u radnji.
    4. Uživajte svim čulima. Servirajte hranu na lepim tanjirima, jedite manjim zalogajima i cenite svaki ukus koji se rodi u vašim ustima.
    5. Napravite plan. Ukoliko ste ljubitelj deserta i često jedete van kuće, u restoranu prvo zatražite da vidite desertni meni kako biste unapred mogli da odredite koliko ćete kalorija uneti. To vam daje snagu da naručite manje kalorično glavno jelo.
    6. Jedite samo ono što volite. Ako je loše za dijetu, bolje bi bilo da je zaista izvrsno.
    7. Napravite sami. Ukoliko nešto jako volite, probajte da napravite sami kod kuće jer ćete na taj način korigvati kalorije gde god je to moguće, a usput ćete jesti domaću hranu.
    8. Pomerite se od svega. Ljudi često jedu dok rade nešto drugo, ispred televizora ili “s nogu”, ali na taj način neće dovoljno obratiti pažnu na ukus. Tako da je recept za konzumiranje “grešne” hrane da budete skoncentrisani na nju i na nju samo.
    9. Jedite ono što volite u malim porcijama. Možete jesti sve, samo ne sve u istom danu. Ni jedna hrana ne treba da bude zabranjena ukoliko su porcije pametne.
    10. Kompromis. Zamenite visokokalorične sastojke nekim manje kaloričnim. 
    11. Unesite male promene. Uživate u kasnovečernjim slatkišima? Uživajte u svakom zalogaju, ali nakon toga prošetajte. Ne možete da se odreknete pice i koka kole za ručak? Umesto 3 dana nedeljno, smanjite na 2.
    12. Ne dozvolite da skliznete skroz na početak. Iako zgrešite sa nekom “lošom” hranom, priznajte sebi da se to desilo, ali takođe uzmite u obzir i one obroke koji su bili zdravi i niskokalorični, pa oprostite sebi i ne dozvolite da ppredate meč.

 

U svemu ovome vam FitPass članarina može dosta pomoći, jer onih dana kada pojedete picu ili tortu, možete vrlo lako u blizini potrošiti više kalorija u jednom od 650 objekata.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *