Februarska fitnes frustracija

Postajete li polako frustrirani svojim fitnes ciljevima i nedovoljno brzim dolaskom do istih? 

 

Februar predstavlja univerzalni izazov. Kako se približavamo sve većem broju sivih dana, to sve više počinjemo da mislimo o podizanju daljinca kao fizičkoj aktivnosti.

Takođe, prošlo je već nekoliko nedelja od kad smo obećali sebi da ćemo se aktivirati i biti zdraviji u novoj godini, ali nas vreme tera na pojačanu hibernaciju. U ovom mesecu je jako bitno dodatno se potruditi da ostanemo na kursu što se tiče ishrane, fizičke aktivnosti i ostalih ciljeva.

 

Očekujemo previše suviše brzo?

 

Lako je izgubiti motivaciju kada ne vidimo rezultate. Posle nekoliko nedelja redovnih treninga i odricanja od slatkog gde je to telo koje nam je obećano? Zašto i dalje nemamo energije, a pritisak nam se ne snižava? Koliko još zdravih šejkova treba da popijemo?

U ovom trenutku je bitno fokusirati se na putovanje, a ne na puki cilj. Stručnjaci ističu da je neophodno da prođe 12 nedelja kako bismo postigli rezultate u korigovanju telesne masti.

 

Detalji duž puta

 

Možda i dalje ne možete da uđete u broj manje farmerice, ali postoje druge stvari koje se dešavaju. Na primer poboljšanje raspoloženja. Možda nemate dovoljno energije, ali samo zamislite koliko biste tek bili tromi da ne vežbate i da se ne hranite zdravo.

Takođe, ne biste razvijali zdrave navike koje će vam koristiti tokom cele godine, pa čak i nakon dostizanja ciljeva. Ovde je reč o novom, poboljšanom načinu života, a ne o ostvarivanju cilja poput manjeg konfekcijskog broja.

 

Dugoročno posvećivanje

 

Usredsredite se na širi životni plan. Negujte zdraviji i srećniji, kako fizički, tako i psihički život koga ćete održavati do duboke starosti. Pokušajte da zapamtite sledeće savete kako se ne bi pokolebali:

 

Ukoliko ste preskočili trening i najeli se brze hrane i slatkiša? 

 

Dešava se. Kao što smo rekli, ovaj period je samo sezona. Reorganizujte novogodišnju motivaciju i preispitajte ciljeve kao i metode. Da li je trening previše težak ili previše lak? Da li se nalazite na dosadnoj pokretnoj traci, a ustvari želite da se krećete uz zumbu? FitPass vam nudi preko 70 disciplina i isto toliko mogućnosti. Vodite se onim vidom treninga koji pretenduje da ugroziti vaš Netfliks.

 

Ukoliko vas bole mišići, preumorni ste, a porodica i prijatelji vas ne prepoznaju? 

 

Dajte sebi predah. Vežbanju je u ovom slučaju verovatno potrebno prilagođavanje kako kvaliteta tako i količine. Da biste bili u formi nisu potrebni dugotrajni svakodnevni treninzi koji mogu uzrokovati preveliki pritisak na zglobove i mišiće. Odmor sprečava povrede i daje vremena telu da se regeneriše.

Idealno bi bilo da razgovarate sa svojim trenerom ili osobljem u sportskom objektu o tome da li je trening koji vi praktikujete dobar za vas. Iskoristite svoje vreme za rutinu koja vas izaziva. Saznajte gde se vaše sesije mogu poboljšati, pa na taj način smanjiti procenat rizika od povreda. 

 

Ukoliko imate tendenciju da iznova i iznova kritikujete sebe? 

 

Negativno posmatranje sebe donosi mnogo loših stvari u svim aspektima života, a ne samo kada govorimo o zdravstvenim ciljevima. Međutim, u tom slučaju prihvatanje zdravijeg načina života može delovati kao nedovoljno. Sve te priče o smutijima od spanaća, tegovima, merenju kalorija, duplim serijama… mogu da naprave dodatni pritisak. 

Moramo shvatiti da je čak i profesionalcima neophodan dan odmora ili uživanje u pici ili torti. Rezultatima treba vremena, a preskočen trening ili obrok sa ugljenim hidratima ne predstavljaju zastoj. I oni mogu biti deo zdravijeg načina života, a pogotovo sastavni deo preko potrebnog životnog balansa.

Ne očekujte da ćete se odjednom probuditi kao model sa naslovnih strana. Umesto toga, nastojte da postepeno postajete osoba kakva želite da budete sa dovoljno mana i napora kako biste bili mudri i snažni. 

FitPass članarina će vam pomoći u tom putu jer omogućava slobodu treniranja, preko 35 gradova, 70 disciplina i 650 sportskih objekata. Navijamo za vas!   

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *