Izmene u radu prodajnih mesta i aktiviranju FitPass članarine

VAŽNO OBAVEŠTENJE – pročitajte detaljnije o nekoliko noviteta u funkcionisanju FitPass članarine – zatvaranje jednog prodajnog mesta, kao i o promena načina aktivacije članarine.

 

Novitet u našem sistemu od sledeće nedelje odnosi se na kartice poslate poštom. Aktivacija članarine se dešava prilikom očitavanja prvog termina, odnosno prvog treninga.Ukoliko korisnik ne ode na trening u periodu od 15dana članarina se aktivira automatski. To, dakle, znači da od momenta evidentiranja uplate vaša članarina će najkasnije biti aktivirana nakon 15 dana.

Što se tiče kartica lično kupljenih na prodajnom mestu, one postaju aktivne po preuzimanju iste.

 

Od danas je FitPass prodajno mesto u TC Mercator-u na Novom Beogradu zatvoreno, ali svi korisnici FitPass članarine i oni koji žele to da postanu mogu i dalje kupovati i obnavljati članarinu na čak 16 mesta širom Srbije. Takođe, kupovina se može izvršiti i online, što je svakako najbolja opcija u doba povećanog rizika od virusa.

 

Podsećamo, svoju FitPass članarinu možete kupiti ili obnoviti na 16 prodajnih mesta Proteini.si

 

Najbrži način dolaska do svojih FitPass termina je svakako online kupovina. Nakon odabira paketa, potrebno je izabrati opciju online plaćanje i pratiti dalja uputstva. Po evidentiranoj uplati, dobija se konfirmacioni mail i SMS, a u isto vreme se izrađuje fizička kartica i šalje na adresu PostExpress-a od kojih se takođe dobija poruka. Za obnovu članarine, po evidentiranoj uplati, automatski se ista i aktivira.

 

Sve dodatne informacije potražite na našem sajtu ili društvenim mrežama, a mail adresa kontakt@fitpass.rs vam stoji na raspolaganju za konkretna pitanja vezana za vašu članarinu.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *