5 saveta za vraćanje u formu ovog proleća

Napokon se vidi kraj zimi. Temperatura je blago u porastu, a svuda okolo cveće pupi i dani su duži.

Da li vam je teško pronaći ponovnu motivaciju nakon zimskog zatišja? Isprobajte ove vrlo jednostavne korake kako biste povratili motivaciju i zadržali je tokom cele godine:

 

Trening sa drugom osobom (drug, član porodice, lepša/jača polovina)

 

Bez obzira da li idemo u teretanu ili trčimo napolju, pravljenje planova sa još jednom osobom povećava istrajnost. Mnogo je manja verovatnoća da ćemo ostati da spavamo kod kuće kada nas neko čeka u parku ili u teretani.

Trening napolju može da bude konstantniji i ukoliko je pas pored nas.

 

Stanje uma

 

Dakle, podesili ste alarm samo da biste ga isključili. Odlaganje zvona alarma narednih 30 minuta ne čini vas naspavanijim jer se u suštini samo okrećete po krevetu napola budni.

Ukoliko je vaš mozak dovoljno budan da odluči da isključi alarm i da se vrati na spavanje i vaše telo je dovoljno budno da ustane i krene u aktivan dan.

 

Samo kreni!

 

Najlakši način da taj jutarnji trening dočekamo frontalno je da postavimo noge na pod. Čim se oglasi alarm, ustanite iz kreveta. Tek tad kad ustanete, odlučite da li ćete vežbati. Čak i ako je odgovor “možda”, velika je verovatnoća da ćete napraviti taj prvi korak.

 

Promeni se

 

Kao što se i ukus menja tokom godina, tako se i naše sklonosti ka kondiciji stalno menjaju. Važno je osluškivati šta je našem telu potrebno. 

Ukoliko volite da trčite, svakako trčite nekoliko puta nedeljno. Međutim ukoliko se borite da pronađete motivaciju, najlakši način da održite rutinu je da je promenite. Raznolikost je, na kraju krajeva, začin života. Jednog dana probajte boks, drugog otrčite do kuće, trećeg se opustite uz jogu, a za vikend sa klincima isprobajte streličarstvo. U ovom delu vam FitPass sa preko 70 disciplina može itekako pomoći.

 

Napravite plejlistu

 

Ne postoji ništa tako moćno kao prava pesma koja će nam održati motivaciju na nivou. Možete probati sa pojedinačnim plejlistama za svaki deo treninga – brzi ritmovi za veći tempo, lagana muzika za istezanje…

 

Šta god da vas pokreće treba iskoristiti i – krenuti!

 

FitPass je sistem koji omogućava treniranje u 650 sportskih objekata širom Srbije. Kupite svoju članarinu i krenite put zdravijeg i srećnijeg života.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *