#Back2Fizičko

Bliži se početak još jedne školske godine, a sa njom i povratak na fizičko – ili u našem slučaju – teretane i sportske centre. Da li se vraćamo zacrtanoj fitnes rutini?

Ne brinite se, niste jedini koji nisu tokom leta istrajali u zdravim navikama što se vežbanja tiče. 

Sada kad se deca vrate u škole, polako se vratite i vi na kolosek i dodajte taj jedan sat dnevno za sebe. I dovoljno nam je sat vremena od 3 do 5 puta nedeljno, zar ne?

Slede nekoliko FitPass saveta kako da se vratite svojoj fitnes rutini ili da pronađete novu:

 

Postavite realistične ciljeve

 

Realnost je ovde ključna reč, jer ako previše otežate svoje ciljeve, nećete ih ostvariti. Ako ne počnete, nikada nećete ni završiti. Razmislite o tome da sebe najbolje poznajete, pa stoga postavite ciljeve za koje znate da možete da ispunite. 

 

Počnite polako

 

Ukoliko preko leta niste vežbali, polako započnite povratak u svoju rutinu. CIlj ne treba da bude 10 kilometara džogiranja dnevno 7 dana u nedelji jer ste proteklih meseci samo ležali na suncu ili hladu. Kad ne uspete u ostvarivanju svojih ciljeva, imate tendenciju da odustanete. A mi to nećemo!

 

Neka vežbe budu deo vaše rutine

 

Redovno vežbanje čini mnoštvo blagodeti vašem organizmu. Plus sagoreva sve te nakupljene kalorije. Odlazak u ležernu šetnju posle posla sa prijateljima mnogo je bolja opcija od ležanja na kauču i gledanja televizije. Međutim, svakako je još bolja opcija nešto što izaziva ubrzani puls. Ne morate se ograničiti na teretanu, razmislite i o jogi, slobodnim tegovima i ostalim disciplinama koje vam nudi FitPass članarina. 

 

Probajte nešto novo

 

Ako ste trkač, isprobajte trčanje u grupi. Idite sa prijateljem u teretanu. Nije bitno koju novu rutinu isprobavate, bitno je da je isprobavate. 

 

Planirajte događaj

 

Leto je još malo gotovo, a u hladnijim mesecima nadamo se biće dosta takmičenja ili događaja na koje možete da se prijavite. Nije bitno da li je u pitanju neki lokalni fitnes izazov, 5k trka ili polumaraton, treniranje za nešto što se održava određenog datuma, čini da ostanete na kursu. 

 

Probajte novu hranu

 

Dok isprobavate nove rutine, možete krenuti u istraživanje i novih ukusa. Uvrstite u svakodnevnu ishranu neki novi smuti, kinou i naravno što više povrća. Imamo naviku da pričamo našoj deci da uvek treba isprobavati nove stvari, ali da li te iste savete sledimo i sami?

 

Pokažite ljubav – sebi 

 

Vi ste vaš najveći kritičar. Zato vas izazivamo da budete ponosni na sebe. Nasmejte se kad pretrčite dodatnih pola kilometara. Samo napred, pohvalite se prijateljima kako ste isprobali novi recept. Budite ponosni na sebe na tom putovanju!


A kako se vi borite sa vašim fitnes ciljevima? FitPass vam može pomoći kako u raznolikosti disciplina tako i oko uštede vremena jer predstavlja sistem od čak 650 sportskih objekata u kojima možete učvrstiti svoju fitnes rutinu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *